• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 21:04:44 följande:
    hmpf... så du bara tänker överge mej här inne med de andra t0va...?? jaja... du får ha det så bra imorrn iaf... =D
    {#lang_emotions_djavulsk}
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-23 21:19:16 följande:
    Hon tycker väl att ni andra är för normala...

Om naveln börjar bli grundare betyder det att kiwin äter upp mig innefrån?  Bör jag starta en tråd och fråga om jag kommer dö eller om jag ska ringa ambulans... tänk om min navel bara försvinner hur ska jag då kunna andas när jag badar, eller var jag ingen val nu igen, så svårt när man inte har koll på alla sina jag ;)
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 21:08:22 följande:
    ehm... tror jag börjar se lite galet... kanske borde använda mina glasögon... haha... när jag såg den här tråden i mina favoriter läste jag det som för oss fladdriga... haha...
    Hellre det än sladdriga, eller?
  • t0va
    Denebola skrev 2010-03-23 21:48:35 följande:
    sant :D
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-23 21:46:49 följande:
    Hon tycker väl att ni andra är för normala... Om naveln börjar bli grundare betyder det att kiwin äter upp mig innefrån?  Bör jag starta en tråd och fråga om jag kommer dö eller om jag ska ringa ambulans... tänk om min navel bara försvinner hur ska jag då kunna andas när jag badar, eller var jag ingen val nu igen, så svårt när man inte har koll på alla sina jag ;)
    Tss, jag är inte ett dugg normal. Eller kanske lite. Äsch vad tråkigt.
  • Fru U

Vem är normal? Har vi fått in en hermelin bland katterna o kaninerna? *springer o gömmer mig*

Svaren bor i hjärtat
  • t0va
    Fru U skrev 2010-03-23 21:59:54 följande:
    Vem är normal? Har vi fått in en hermelin bland katterna o kaninerna? *springer o gömmer mig*
    normal... går det att äta?
    nej sova var det jag skulle pyssla med, godnatt.
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-23 21:46:49 följande:
    Hon tycker väl att ni andra är för normala... Om naveln börjar bli grundare betyder det att kiwin äter upp mig innefrån?  Bör jag starta en tråd och fråga om jag kommer dö eller om jag ska ringa ambulans... tänk om min navel bara försvinner hur ska jag då kunna andas när jag badar, eller var jag ingen val nu igen, så svårt när man inte har koll på alla sina jag ;)
    haha... nej då... det betyder bara att den börjar ta lite plats...   min navel var ganska djup förut o nu är den nästan en utåtnavel... {#lang_emotions_surprised}
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-23 21:48:35 följande:
    haha... jo... det är sant...

usch... jag mår illa... {#lang_emotions_undecided}
  • Denebola
    CuteElliz skrev 2010-03-23 22:15:15 följande:
    haha... jo... det är sant... usch... jag mår illa...
    Inte bra att må illa. Är det flodhästens fel?
Svar på tråden För oss pladdriga.