• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-24 23:45:54 följande:
    Halv två ungefär.. Idiot som åker 34 mil hemifrån såhär!
    haha... vadå 34 mil...?? 75 mil fram o tillbaka linköping-helsingborg
  • smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-24 23:46:36 följande:
    haha... vadå 34 mil...?? 75 mil fram o tillbaka linköping-helsingborg
    Ja, jo sant...
  • Fru U

Är bud på att hålla med om att 34mil är lite långt, samtidigt kan man ju inte bara bli hemma heller (arbetsgivare brukar inte gillar det)

Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-24 23:48:37 följande:
    Är bud på att hålla med om att 34mil är lite långt, samtidigt kan man ju inte bara bli hemma heller (arbetsgivare brukar inte gillar det)
    haha... nej har en känsla av att sambons arbetsgivare hade blivit väldig grinig isf...
  • Fru U

Nu ropar den renbäddade sängen på mig (japp, jag har kontaktat nyheterna och väntar på en fet check så att ni imorgon kan läsa om den talande sängen i Aftonbladet).

Elliz, jag hoppas vi slipper se dig här dagtid idag

Lycka till

Svaren bor i hjärtat
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-25 00:36:23 följande:
    Nu ropar den renbäddade sängen på mig (japp, jag har kontaktat nyheterna och väntar på en fet check så att ni imorgon kan läsa om den talande sängen i Aftonbladet). Elliz, jag hoppas vi slipper se dig här dagtid idag Lycka till
    haha... ja, det hoppas ta mej faan jag också....!!!!

för ont som faan gör det... o inte har jag kunnat sova nånting direkt... bara legat o halvsovit i ungefär en timme förut idag...

sambon är hemma nu iaf... haha...
  • frukarlssonn
    CuteElliz skrev 2010-03-25 00:39:30 följande:
    haha... ja, det hoppas ta mej faan jag också....!!!! för ont som faan gör det... o inte har jag kunnat sova nånting direkt... bara legat o halvsovit i ungefär en timme förut idag... sambon är hemma nu iaf... haha...
    Åh jag hoppas du får åka in och föda nu! Eller iaf först få ngt så du får sova ut så du är redo sen
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-25 00:39:30 följande:
    haha... ja, det hoppas ta mej faan jag också....!!!!för ont som faan gör det... o inte har jag kunnat sova nånting direkt... bara legat o halvsovit i ungefär en timme förut idag...sambon är hemma nu iaf... haha...
    Håller både fingrar och tår för att allt går bra.
  • smurf52

Fick sms kl 2 inatt om att dom var påväg in... Så nu sitter jag och är nervös..... 

• frukarlssonn
    Diverse skrev 2010-03-25 08:40:30 följande:
    Fick sms kl 2 inatt om att dom var påväg in... Så nu sitter jag och är nervös..... 
    Åh, hoppas hon ligger och snosar bebis nu då!! Eller snart om inte annat!
    ♥ Olivia 090610 ♥
Svar på tråden För oss pladdriga.