• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • Fru U

Vi vet inte vilket land det blir, får bli ett som godkänner oss (länderna har många krav och vi vet att vi inte passar in på rätt många länder)

Svaren bor i hjärtat
  • frukarlssonn
    Fru U skrev 2010-03-26 23:49:11 följande:
    Vi vet inte vilket land det blir, får bli ett som godkänner oss (länderna har många krav och vi vet att vi inte passar in på rätt många länder)
    Ååh spännande Hoppas ni snart får er lilla skatt
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • Fru U

Tack. Får se först om vi får medgivande för adoption men det känns som att vi har en chans trots allt (dvs trots att vi är sjuka båda två)

Svaren bor i hjärtat
  • Denebola
    Fru U skrev 2010-03-27 16:15:40 följande:
    Tack. Får se först om vi får medgivande för adoption men det känns som att vi har en chans trots allt (dvs trots att vi är sjuka båda två)
    Jag håller tummarna och skickar en ... ähm ... såndäringa ... *styjkekjam*.
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • Fru U

Naaaaw, en styjkekjam

Svaren bor i hjärtat
  • t0va
    Marinero skrev 2010-03-28 11:54:44 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-252/m51617569.html Måste va lika korkat som att: "jag fick sperma på mig, är jag gravid?"
    lol... jag gick in på systemet när jag var i v.5 har oroat mig sen dess att bebis ska ta skada av det. Så numera går jag en lång omväg så jag inte ens ser systemet när vi är och handlar i köpcentrumen för att vara på den säkra sidan.

Ja jösses... oavsett om detta är en riktig sandlådetråd eller inte så finns det ju folk som tror att det är så...

Såg ni denna igår? http://img.skitch.com/20100328-duih3gd1m1tf638qrkameyx8y9.jpg
    Visst är det underbart att leva i ett flyttkaos? Det ser aningen bättre ut nu när jag lekt tetris med kartongerna och sorterat bort påsarna med kläder som vi aldrig kommer använda igen :)

Lagom tills allt var uppe så smet ena kaninen och kröp bakom kartongerna mot väggen och kunde inte vända så hon fick backa ut och fastnade då i en antennkabel halvvägs... så det blev till att försöka gräva fram kaninen igen... jo, det är samma kanin som jag har grävt fram från under soffan för ett tag sedan. Att den aldrig lär sig lixom.

Den andra kaninen är för tjock för att komma in på de ställena som tur är ;)
  • frukarlssonn
    t0va skrev 2010-03-28 12:07:51 följande:
    lol... jag gick in på systemet när jag var i v.5 har oroat mig sen dess att bebis ska ta skada av det. Så numera går jag en lång omväg så jag inte ens ser systemet när vi är och handlar i köpcentrumen för att vara på den säkra sidan. Ja jösses... oavsett om detta är en riktig sandlådetråd eller inte så finns det ju folk som tror att det är så... Såg ni denna igår? img.skitch.com/20100328-duih3gd1m1tf638qrkame... Visst är det underbart att leva i ett flyttkaos? Det ser aningen bättre ut nu när jag lekt tetris med kartongerna och sorterat bort påsarna med kläder som vi aldrig kommer använda igen :) Lagom tills allt var uppe så smet ena kaninen och kröp bakom kartongerna mot väggen och kunde inte vända så hon fick backa ut och fastnade då i en antennkabel halvvägs... så det blev till att försöka gräva fram kaninen igen... jo, det är samma kanin som jag har grävt fram från under soffan för ett tag sedan. Att den aldrig lär sig lixom. Den andra kaninen är för tjock för att komma in på de ställena som tur är ;)
    Ja då riskerar bebben att bli alkis ju

Hihi ja att dom aldrig lär sig Då kan den andre skatta sig som en lyclig tjock kanin då

Oj ja det är underbart med flyttkaos tills man får ordning på allt.
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • t0va
    Marinero skrev 2010-03-28 12:11:23 följande:
    Ja då riskerar bebben att bli alkis ju Hihi ja att dom aldrig lär sig Då kan den andre skatta sig som en lyclig tjock kanin då Oj ja det är underbart med flyttkaos tills man får ordning på allt.
    jo, och jag kan skratta mig lycklig att den pälsbollen är lite för stor... för när hon blir för stressad så biter hon, den andra fattar nog att när jag försöker dra ut henne från dumma ställen så hjälper jag till inte ska äta upp henne... Iq fiskpinne är ett hån mot fiskpinnen när man pratar om våran tjockispälsboll... hon går emot allt vad det natruliga urvalet och den starke överlever heter ;)

Hon har bråkat med 4 utekatter och jagat dem hos mina föräldrar och ville bråka med en vuxen dalmatiner... japp... darwin skulle gråta ;)

Jag hoppas att vi kan börja få över sakerna snart och inte vänta tills i slutet av nästa månad. För vi ska ställa in allt i kontorsrummet och stänga dörren så kan vi plocka lite allteftersom sen. Här finns inga extrarum så det får bli vardagsrummet, i sovrummet står baren och 2 tvaparater osv. Inte alla som har en bar i sovrummet. (utan sprit så ingen tror att jag sover i samma rum som alkohol) ;)
  • t0va

Urk... sitter och försöker få ihop svaret till tingsrätten, ja, jag vet jag är ute i sista sekunden som vanligt ;) Tittar på en massa män som springer, är tydligen VM i terränglöpning idag. Det ser lite ut som kossor som vallas runt i en inhägnad... fast de tycker väl sånt är kul. Själv springer jag inte alls nu och förut bara om jag blev jagad eller fick en boll att jaga, vi är alla olika och jag lite mer än de flesta {#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden För oss pladdriga.