• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-30 16:39:19 följande:
    förresten: tiden går fort nu, men de tre sista månaderna går otroligt segt... speciellt om du går över tiden... haha... tack... =) o så fel tyckte jag inte att det blev... =p  det blev en söt liten Isabelle... =)
    nej inte säga så... jag tycker att det har gått tillräckligt länge redan nu ju...

Villken tur att du fick rätt groda ändå, tänk om du hade fått ut fel och tvingats reklamera, även om den nu inte kom ut i tid... men det är väl som posten, nedskärningar överallt så man kan inte lita på leveranstiderna.
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-30 16:45:18 följande:
    japp... jag håller på att forma en teori om att ju mer folk pluggar desto dummare blir dem. Men den här var tydligen en äldre dam och de har ofta gått sin utbildning för länge sedan, när arbetsterapeuter jobbade på äldreboenden och vävde dukar och tryckte med potatistryck med gamlingarna... sen ändrades inriktningen på mer hjälpmedel och sånt och då var det många som inte hängde med... man borde nog gjort 2 yrken av det hela. Så jag antar att detta är en potatistrycktant. Sånna krossar man lättast med fina ord och paragrafer :D CuteElliz: en liten snuttgroda som bara ville gosa. Skönt att du fick lite stöttning då. Vart var det du hamnade?
    jag var i linköping... när jag väl ansåg att det var dags att åka in så ringde jag linköping... haha... efter förlossningen sen hamnade jag på förlossnings-bb fram till sista natten...
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-03-30 16:49:35 följande:
    jag var i linköping... när jag väl ansåg att det var dags att åka in så ringde jag linköping... haha... efter förlossningen sen hamnade jag på förlossnings-bb fram till sista natten...
    smart... jag hoppas på VIN för min del, eftersom svärmor jobbar på apoteket där så kan hon vandra runt lite som hon vill.

Så kan hanen åka hem lättare, för han är ju sådär lat och inte har körkort... dumma gubbe. ;)
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-30 16:45:18 följande:
    japp... jag håller på att forma en teori om att ju mer folk pluggar desto dummare blir dem. Men den här var tydligen en äldre dam och de har ofta gått sin utbildning för länge sedan, när arbetsterapeuter jobbade på äldreboenden och vävde dukar och tryckte med potatistryck med gamlingarna... sen ändrades inriktningen på mer hjälpmedel och sånt och då var det många som inte hängde med... man borde nog gjort 2 yrken av det hela. Så jag antar att detta är en potatistrycktant. Sånna krossar man lättast med fina ord och paragrafer :D CuteElliz: en liten snuttgroda som bara ville gosa. Skönt att du fick lite stöttning då. Vart var det du hamnade?
    Ja, det är ju bra att ni inte ger er utan härdar i
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
  • smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-30 16:49:35 följande:
    Du skulle tatt Norrköping.. Massa bättre!
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-30 17:03:34 följande:
    orkade inte härda ut så pass länge... =p  det gick ju snabbt sen dessutom...
  • smurf52
    CuteElliz skrev 2010-03-30 17:07:26 följande:
    orkade inte härda ut så pass länge... =p  det gick ju snabbt sen dessutom...
    Sant.. Värre med mig då som låg i värkar över ett dygn.
  • t0va
    Diverse skrev 2010-03-30 17:03:34 följande:
    men hon är lite kass som inte kan knipa ihop tillräckligt länge ;)
    Denebola skrev 2010-03-30 16:59:10 följande:
    Ja, det är ju bra att ni inte ger er utan härdar i
    oja, speciellt som jag började plugga till arbetsterapeut innan jag blev sjuk men har som mål att gå klart så är sånt här lite kul. Jag kan gräva ner mig totalt i hur saker funkar och sen använda argumenten mot dem. Den här personen verkade vara helt blåst också så det underlättar ju ;)
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-30 17:09:59 följande:
    Sant.. Värre med mig då som låg i värkar över ett dygn.
    haha... ja, definitivt att det var värre... här var det ju inte ens fem timmar mellan inskrivning o tills hon var född... =p
  • Denebola
    t0va skrev 2010-03-30 17:11:26 följande:
    oja, speciellt som jag började plugga till arbetsterapeut innan jag blev sjuk men har som mål att gå klart så är sånt här lite kul. Jag kan gräva ner mig totalt i hur saker funkar och sen använda argumenten mot dem. Den här personen verkade vara helt blåst också så det underlättar ju ;)
    Haha, ja då är det inte så svårt att smida onda planer mot henne :P
    Jag har inte klen benstomme, det är bara det att jag är smal.
Svar på tråden För oss pladdriga.