För oss pladdriga.
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden. ![]()
Den var om en tjej som hällt vin över sig och undrade om alkoholen kunde tas upp genom huden och skada bebis... som vanligt när det är sådana trådar så tyckte endel att det var en ovanligt korkad fråga... villket jag håller med om medans några andra "förstod" och stöttade den stackaren som verkar ha levt i en bubbla och sovit på biologilektionerna. ;)
Jag är ju oskuld
ju, eller nåt.
Så nu är jag klar med mitt svar till tingsrätten, blev 8 egna sidor om varför vi behöver hjälp och att komunen är idioter... och sen ett 97sidigt dokument som bekräftar vår bild av den ickehjälp och våra svårigheter. Blir en fin liten bunte papper :D
Nu ska jag somna gott... det här tog mig bara drygt 8 timmar idag att göra det sista klart.
Ska bli intressant om vi får något svar, fast nu kanske komunen och även tingsrätten inser att vi inte tänker ge oss så jävla enkelt. Imorgon är det RUL...
NPF är svårt för de flesta att förstå. Det är inte så länge man pratat om det och med tanke på att föräldrar till barn med NPF ofta inte ens kan stava till diagnosen så förvånar det inte mig att kommunen fattar nadda (ingen ursäkt, bara förklaring)
Själv sitter jag o våndas över att behöva skriva en novell om min uppväxt, mina föräldrar, alla andra viktiga personer i mitt liv när jag växte upp mm mm.
Förstå mig rätt: att skriva en roman om det är inget problem och det är det som är problemet ![]()