• NoMatter

För oss pladdriga.

Här kan vi pladdra på om allt och inget istället för att pladdra sönder den andra tråden.

Det största modet är tålamodet!
  • Svar på tråden För oss pladdriga.
  • bluebird
    Diverse skrev 2010-03-25 08:40:30 följande:
    Fick sms kl 2 inatt om att dom var påväg in... Så nu sitter jag och är nervös..... 
    Du får berätta så fort du hör något.
  • bluebird
    t0va skrev 2010-03-25 08:55:02 följande:
    whiee... då hoppas vi att det är pågång nu :)
    Ja, för som VI har väntat. {#lang_emotions_wink}
  • t0va
    bluebird skrev 2010-03-25 09:06:16 följande:
    Klart det är våran bebis/flodhäst.
    Precis, allt ditt är mitt är väl mentaliteten på FL, och allt mitt som du vill ha är också mitt ;)

Nu ska jag ta och vila en stund fick superont i magen när vi skulle stanna på statoil, och höll på att svimma där inne. Säkert bara en urinvägsinfektion så det blir att jaga bm och kolla.

Lyckades få in babyskyddet i baksätet också, trodde inte det för igår lyckades jag inte. Men det är skönt att det funkar både fram och bak. Vill inte ha bas egentligen för jag litar inte på en sån så det var en chansning nu som gick hem :)

Vi satte fast en av sambons nallebjörnar igår och den satt riktigt bra jag gjorde testet "vända uppochner och skaka" och det blev godkänt, har hört att det är så man ska göra ;)
  • smurf52
    Jag har blivit moster kl 07.31 imorse!
    51cm lång och 3960gram. Hon är jättelik sin mor!!

{#lang_emotions_laughing}
  • bluebird
    Diverse skrev 2010-03-25 12:31:16 följande:
    Jag har blivit moster kl 07.31 imorse!51cm lång och 3960gram. Hon är jättelik sin mor!!
    Skicka din syster ETT JÄTTESTORT GRATTIS!!!!

{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}
  • bluebird
    bluebird skrev 2010-03-25 12:32:58 följande:
    Skicka din syster ETT JÄTTESTORT GRATTIS!!!!
    Och grattis till dig också, såklart. {#lang_emotions_wink}
  • NoMatter
    Diverse skrev 2010-03-25 12:31:16 följande:
    Jag har blivit moster kl 07.31 imorse! 51cm lång och 3960gram. Hon är jättelik sin mor!!
    Nu har det blivit fel vid leveransen, det skulle vara en han. Hanarna måste ha tagit slut.

Nåja, hälsa mamman och bebisen ett stort grattis!
    Det största modet är tålamodet!
Svar på tråden För oss pladdriga.