järfällatråden 9
Mirjam, tror att er familj är väldigt mkt mer prismedvetna och prisengagerade än vår... Jag vågar inte ens räkna på hur mkt vi gör av med, särskilt jag då eftersom jag handlar till barnen... Men vi har väl större omsättning, du har väl inte csn tex? Vi jobbar ju båda... Nu måste jag dock hålla i pengarna ngr dar tills vi vet ungefär vad renoveringen går på... Hittills ca 100000 för själva köket, och 50000 till byggarna... (msået dock köpa ny soffa, men den blir nog på avbet..)
Vad kul n i verkar haft det Flingan! fattar inte att man orkar åka med barn i bilen!! Imponerande!!
Usch, känner mig helt matt idag. Har ingen energi eller lust till nånting, e bara gråtfärdig när jag tänker på hur det ser ut här och hur mkt som e kvar. Och en massa annat skit som snurrar i skallen... kommer dröja innan jag orkar starta fler renoveringsprojekt ;)
Annars ser jag fram emot mitt lilla party på lördag! Hoppas alla har överseende med att vi kanske inte e 100% färdiga än... Vi blir ett litet men mysigt gäng... Om jag glömt "bjuda" nån så bara hojta!!