Jobbigt att ha karln i USA, men ni kommer ju va extra gulliga när han kommer hem igen... ;)
Jag hade bra dag igår,, röjde ur en jättehög till grovsopor, klippte gräs (hann bara med halva dock..), släpade med J på powerwalk (gick i hans sakta tempo, men ändå lite promenad..), handlade, tvättade, grillade och drack vin... Hade karln hemma hela dan! Avslutade kvällen med nya Karatekid med Jackie Chan... se inte den, kanske ok tillsammans med barnen... Hann med lite fika och hjälpte mamma en sväng också. Så skönt att det äntl börjar bli ordning i kaoset här, ska boka grovsopshämtning idag också...
Vad äter era ettåringar till frulle? Jag hade tänkt skippa vällingen då den just tog slut... Men nu äter Nilo knappt en hel smörgås... Förut åt han ju en flaska välling OCH en smörgås till frukost... Måste lura i honom lite mer, han blir superhungrig redan efter en timme igen, och sen blir det inte fruktstund förräns runt nio... Nån med tips? (kan tillägga att han väcker mig varje morgon med ordet: MAT!!)
Vårt trådlösa funkar igen! Jonta satt hela gårdagen, men nu e det ok! Jippie! Nu kan jag slänga sladdarna och avsluta mitt mobila bredband jag haft till laptopen! Alltid lite mer pengar i fickan lixom!
Idag ska jag mot jobbet och schemalägga mig, och har en lång attgöralista, så det e väl bäst att jag sätter igång.
Kram alla!!