järfällatråden 9
Grattis till dottern Mumriksfru!
Elin, jag trodde du skulle börja plugga på heltid nu i höst? Har nog snurrat till det...
Vad skönt att höra att alla ni verkar ha det liknande, med gnälliga barn och tålamodsbrist... ( alltså skönt för mig att veta att jag inte e ensam, inte så kul för er kanske ;)) Jag hoppas verkl jag mår bättre när jobbetstartar, ungar e på dagis och hösten kommer.
Nilo e också i nån märklig trotsålder, och e väldigt lynnig. Och han överreagerar som den värsta dramaqueen när man säger åt honom på skarpen. (efter tio snälla tillsägningar...) Men han e ju söt, bara väldigt tjatig.... Värre med de stora kidsen som inte ger sig alls, som vägrar lyssna (Jag vet precis Marina!!) och som bara vill ha pengar hela tiden. ... Älskar ju mina ungar mest av allt, och skulle inte vilja va utan dem, men jag behöver mer fysisk och psykisk styrka för att orka... Ska styra upp vardagslivet lite bättre nu efter ledigheterna, så att det blir mer effektivt, mindre stress och mer pengar. Låter väl super va??!! Hahah!!!!
Idag måste jag nog bege mig till outleten och leta sandaler till Nilo, hans kardborreband e helt paj, han har ju bott i de där sandalerna sen i våras nu.... kollade i jakan, men det fanns inte en enda kvar!! Får kolla Skopunkten...