Hua, jag kommer ihåg när vi döpte Alex, jag hade ff säkert 8 kg kvar, och ser ut som en stoppad korv, iklädd en lång vit kjol... Jättetuttar som läckte hade jag också, jag var såååå het!! ;) Hahaha!!
Tack, Marina, nä, det är på timme, men med mkt bättre lön, och jag har en stark känsla av att arbetsuppgifterna är lite skönare också, inga direkt lyfta tanterna ur sängen och så... Skönt för min rygg mao. Jag ska säga upp mig och bara jobba på timme, det tjänar jag flera tusen i månaden på, samt att jag själv kan styra mina tider, e så less nu, kan ju inte ens plocka ut min semester för att det inte går att sätta in extrafolk på mitt nuvarande jobb på sjukhuset.
Idag kommer Anna, Chris och kidsen hit och så tänkte vi käka lunch. Vi träffas ju så himla sällan nu förtiden... Ska bli så skoj!
Ska försöka mig ut i trädgården och röja undan lite gamla lessna sommarblommor nu, och sen ta en prommis, ser ut att bli superfint väder!! Får passa på, har 7 st arbetspass framför mig i veckan!! ;)
Vi var också på ikea, men vände när vi såg kön till restaurangen... Tod McDonalds ist, mkt folk där med, men det var överkomligt...