Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

mumriksfru: Det var en manduca, vi har lånat en, du kan få prova, vi har en ergo också, och en babyisnats till den,  och en sjal.... lter som att du ska komma hit med selman så att du får prova Ang bad så är jakan badhus lite för kallt för småbebisar. Har hört bra om Bro simhall. babysim gick jag på i hässelby med Gustav. MEd agnes blir det nog inget.... Var företsten på Ikea idag och såg en bebis som var lik selma, stirrade på henne fler gånger än en, och på föräldrarna flera gånger ockå..... de trodde nog att jag lite creepy efter ett tag

• flingansnö

FAN HELVETES JÄVLA SKIT!!!!! Har tappat mina nycklar ngnstans!!!!! FAAAAAAAAAAAAN också!!!!!

• flingansnö

Mia: Jag är ockå liteosäker.... är så trött och stressad så jag vet inte om jag har ork....

• flingansnö

Mia: Kolla med järfällagymnasterna, har en kompis vars döttrar varit aktiva där sedan de var små. hade själv tänkt sätta G där, men med hans problematik vågar jag inte...

• flingansnö

Utteröga:  en vindjacka är nog bra att ha.... jag har en grön i stl 98 som är ganska stor i stl som hon kan få prova om du vill. Annars kolla HM. Du kan kolla på barnbolaget i jakans centrum också, de har iaf haft.

Mia: Glömde att du är ny i tråden. Gustav är ordentligt språkförsenad, ca ett år efter sin ålder, och dessutom misstänker vi autism. VI har fått en preliminär diagnos på det av en psykolog, men eftersom han inte har grav autism (om det nu är det) så är det svårt att skilja från vanligt 3-års trots. Så vi ska fortsätta utreda honom på astrid lindgren nu under hösten.

Vi bakade ju igår, till dopet.... idag ska vi lämna kakor och bullar till farmor för förvaring, eftersom jag inte klarar att ha godsaker hemm, äter ju bara upp dem.... och vadtror ni blev min lunch idag? kakor och bullar  *suck* att jag inte har bättre självkontroll.... Nu ska jag iaf baka flera sorters kakor...

• flingansnö

utteröga: denna jacka är från HM och är väl ingen "renodlad" vindjacka, mer som en kombinerad vindjacka/regnjacka, men Gustav har använt den jättemycket, och den är som sagt stl 98 men ganska stor i stl. Visst kan du få köpa den  om du vill! men du kanske ska låta Uma prova den först.

• flingansnö

Hur är du hemma? Jag kan komma förbi i morgon kväll med den om du vill?  Har Uma stl 104 nu? Är det ngt annat hon behöver? Jag har sorterat ut en hel del från Gustavs garderob om du vill titta?

• flingansnö

Mia: Jag får se hur jag gör... beror helt på hur pigga vi är alla tre... vi får gå tillsammans en annan dag helt enkelt.Inte kul för lilla Olliver att vara hängig...

mumriksfru: Abolut! Hur ser din vecka ut? Jag ska iväg på föreläsning på onsdag fm, men annars är jag hemma.

Utteröga: Ok, Mange kommer hem vid 6-tiden ungefär så efter det kan jag åka iväg. vad pasar dig, ska jag komma efter att barnen somnat?

• flingansnö

ok, jag inboxar dig mitt nr, så kan du messa. Du kan väl inboxa ditt nr också så kan vi ha kontakt så?

Utteröga: Oki

Mumriksfru: Jag tror att måndag em funkar, har inte kollat kalendern än, men tror attdet ska gå bra!

• flingansnö

mumriksfru: Jag har kollat kalendenr nu, och nästa vecka har föreläsning på eftermiddagen på måndagen och onsdagen, så jag är nog inte hemma föräns fem halv sex   Jag är ledig hela torsdag och fredag, hur ser de dagarna ut för dig? Jag har bil, så jag kan komma till dig om det gör det enklare?

Svar på tråden järfällatråden 9