Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

Hej!

Oj va ni hann med att diskutera närjag var borta!!  Jag hade verkligen problem me att välja iår, men tillslut konm jag fram till att jag inte kunde jämställa SD med V. Kom också framt ill att jag verkligen inte ville att Aliansenskullle få fortsatt mandat så jag röstade på Mona. Trist att det gick så dåligt för henne. Men statsvetare som jag är så kan jag intelåta bli att tycka att det demokratiteoretiskt är jätteroligt så som det ser ut nu.... fast praktiskt så tcker jag att det är hemskt! FY!!!!!!! Jag är så arg på alla som röstat på SD. Jag hoppa att Mediasverige tar sitt ansvar och verkligen tänker på hur de framställer saker i fortättningen!

LillaT: Stackars dig!! Försök att SOVA med T när I är på fsk. Ha inte så höga krav på allt runtomkring.... det är ok att bara ligga i soffan ngra timmar med bebis i famnen.....  KRamar till dig vännen!

Mirix: Hade du en rolig födelsedag?

• flingansnö

Just ja: Mumrik: Vad härligt att du gillar sjalen! Och man nojjar alltid om barnens säkerhet.... jag kollar fortfaraende båda barnen på nätterna, så att de andas och så...

• flingansnö

Nej mens är inte kul! Det enda positiva är väl att jag nu slipper alla amningshormoner.... och kan sätta in en spiral!

Mumriksfru: Ville du ha min pump föresten?

• flingansnö

Mia: Ingen ÖF, jag är för stressad nu....    Min BM ville sätta in spiralen (koppar) medans jag har mens, eftersom jag ju inte öppnat mig den vägen, mina barn har ju kommit med snitt, och hon sa att det är enklare omman har mens.

• flingansnö

ja, jag hoppas att oktober ska bli lite lugnare......  men medd den här farten så vetefan Jag har ju inte tråkigt iallfall!

• flingansnö

Mia: det ska jag också ägna kvällen åt..... tråkigt värre.... men livet blir lite lättare när det är ordning hemma. Jag ska försöka orka prova lite kläder också, och se om det finns ngt i garederoben som passar till dopet.....  Måste försöka ta mig ner till Maria Kyrka i veckan och kolla läget också.... har aldrigvarit däroch vill gärna se hur det ser ut... och kanske provsjuna i kyrkan för att se hur det går...

• flingansnö

Mirjam: Du är så klok! Och snart kommer bebis ska du se! Jag hoppas ju att den väntar till efter helgen, men det är ju rent egoistiskt från min sida, för att jag vill träffa dig och Mira. För din och Fanny skull så hoppas jag att hon får värkar NU! 

Mumriksfru: Visst får du köpa sjalen! Inboxar dig så kan vi göra upp ngt! Härligt att Selmis gillar den! (hoppas du ursäktar att jag ger henne smeknamn hela tiden, men det är så inbjudande! Det är ett så gosigt namn, men säg till om du inte gillar det. )

Här blev det inget städat igår, men nu ska det bli av, eller ja.... städa är väl att ta i, men plocka undna och damsuga det värsta så att det iaf ser ok ut på ytan... mer orkar jag inte. Bebis sover iaf snällt i sin säng nu Vid ett ska vi ner till BVC så får vi se om min lilla Tigerlilja har gått upp i vikt som hon ska....

LillaT och Rut: Lycka till på träningen idag!

• flingansnö

God morgon tjejer!

Sitter här och äter frukost och väntar på att kaffet ska bli klart! Vi planerar dopet för fulla muggar och det är många bollar i luften, ska bli skönt när det är över, fast det är ju roligt att planera och tänka och så. Prästen var här i tisdags kväll och vi gickigenom allt, då blev det så verkligt liksom! Igår tvättade jag dopklänningen "överdel" och idag ska jag till sömmerskan och hämta underklänningen och banden som ska vara till. Fick goda nyheter igår också, min tenta är uppsjuten från den 1 oktober tll den 4:e okt istället, det ger mig en hel helg till attt plugga!

Marina: Låter jobbigt, Glöm inte att andas nu!! Jag vet hur skönt du tycker det är att vara utanför hemmet, men glöm inte bort att stanna upp och bara vara ibland ok?

LillaT: Jag undrrar också hur det gick med träningen? Jag har gett upp tanken på att börja träna nu, det finns heltenkelt inte tid till det, jag får helt enkelt vara otränad ett tag till...

Svar på tråden järfällatråden 9