Godmorgon! Eller iaf morgon.... sitter här med mitt kaffe och föröker vakna..... det går sådär.... vaknae imorse av att G drog av mig täcket och skrek STIGA UPP NU!!! Vad ska man göra liksom.....
Hoppas att resten av dagen blir bättre! Igår var det en kaotisk dag, som iaf slutade mysigt. Gustav var hemma från fsk igår också, de har haft problem med vikareir så han har fått vara ledig i två dagar, men varit med farmor och farfar på em. Iaf, kl ett kom farmor och farfaroch hämtae honom. Då skulle g åka och köpa tyg till underklänningen till agnes dopklänning. Åkte först till sumpan, men hade inga pengar till parkering, åkte tillbaka till viksjö, men hon hade inet, åkte till HC huset men de hade inte, åkte tillbkaka till sumpan, men de hae inte heller!! Alla sa att jag var tvungen attt åka in till stan
Tog sedan en chans, innan jag skulle ge mig in med bilen i stan, och åkte till sömmerskan i huvudsta, som sydde min brudklänning, och fråga om hon hade ngra tips, även hon sa stan... MEN så kom hon på att det fanns en fin tygbutik vid Rinkeby Torg, så jag åkte dit, och JA där fanns tyg!!!
Hurra!!!
På kvällen gick jag en promme men orkade inte gå hem.... ringde mange som kom och hämtade mig, så hyre vi film och myste framför tvn
Idag blir detBok och Bebis på Viksjö bibliotek!
Det ska bli spännande!