Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

BM och LillaT: Tack för tipsen.... har köpt en ny toning idag och ska se om det blir bättre....  annars får det bli en frisör i morgon....

Mirjam: Ha ha ha ha, ja du kan ju testa! det är säkert effektivt! Var det inte Skinner som höll på med sådan typ av beahviourism?

jag har iaf hittat mina nycklar idag! Eller Magnus hittade dem, men det känns verkligen såååå skönt, en sak mindre att oroa sig för liksom!

Nu ska jag amma Agnes lite innan hon får flaska igen.

Kram

• flingansnö

mumriksfru: absolut! Men vad hade vi bestämt? ka jag komma till dig? vill helst det, orkar inte ha ngn här hemma  just nu, för Magnus och jag har lite olika ideer om vad som är städat och inte och jag ORKAR inte göra allt själv.... dvs det är rätt ostädat och jag pallar inte att städa...

Mia: Ja, jag tänktepå det också... men det gör så ont att pumpa nu tyckerjag... Hon får smaka lite gröt varje dag så lär hon sig väl så småningom....

Jag köpte iaf en ny hårtoning idag och håret ser bättre ut nu.... behöver nog inte klippa mig än.... är ju sååå snål på det där, brukar låta syrran klippa mig.....

• flingansnö

Mumriksfru: Jag kommer hellre till ert renoveringskaos! Messar dej senare!

Mirjam: Ja, visst är det toppen!

• flingansnö

Therese: Ja.... sakta frammåt.... men det känns som att så fort jag har fått kläm på ngt så kommer ngt nytt och rör till det...

Utteröga: Men herregud! Då är det ju hon som stör dig! Klaga till värden

• flingansnö

Mia: Fy!! Jag hade blivit skogstokig! Jag avskyr dem verkligen! Förut har jag försökt att skratta bort dem, för de är ju så löjliga tycker jag, men nu går inte det längre.... Den där Erik Almqvist eller vad han heter, som är deras pressekreterare han är fan nazist!! Jag blir tokig! Pratar om Finland som sveriges "urmoder" och annat dumt! Han låter precis som Hitler gjorde i börja..... skrämande är det.... Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska rösta på  valet pga av dem.... jag hade bestämt mig för att rösta på FI och Gudrun, men nu känner jag att jag kanske ska rösta på det blåa blocket för att de då kanske kanfå egen majoritet, och det vore visserligen inte bra av en massa andra anledningar men då får iaf inte Jimmie ngn reel makt.....  svårt är det tycker jag.....

• flingansnö

Hej hopp!

Nu är jag hemma en liten stund innan jag ska iväg och fara igen, det blev verkligen en intensiv dag idag, men trevlig! Lina, det var jättekul att ses och roligt att se ert hus, och så att få hålla lillselman såklart! jag är helt enkelt kär i henne!

kajsa, tack för klädrna! Det är verkligen toppen!

Om en stund ska jag gå ner till centrum med barnen, för vi ska gå på banken, de har kvällsöppet idag och vi msåte tydligen vara medbåda två för att kunna öppna VP konto till Agnes.... ja ja... sova kan man väl göra när man blir pensionär?

• flingansnö

Fast Ohly har ju avsagt sig sin komunsitiska tro.... fast det är väl ungefr som att KD säger sig vara för abort....

• flingansnö

Syster: Ja.... jag var rätt ironisk! Jag väljer ju bort att rösta på bådemiljöpartietoch sossarna som annars ligger rätt nära migjust för att jaginte kan stödja en kommunist! Och KD säger på pappret att det är för abort, men i praktiken så är ju den konservativa högern mot abort! Men det är ju inte PK så det kan de inte säga högt.

Tycker Alex kommentar var jättebra! Hon är klok din tjej!

Mia: Den verkar väl bra? Men som syster säger, man vill ju känna på den. Min erfarenhet av Lindex är dock generellt positiv. Tycker deras grejjer håller bra kvalite! (oftat iaf)

Jessie: Välkommen tillbaka!    Vad roligt att du röstat, visst känner man sig lite viktig?

Jag ska till sjukgymnasten med G idag, första delen i den nya utredningen på ALB. Det ska bli spnnande, ska ju ha Agnes med mig också.... hoppas att hon sover!  Sedan bär det av till Landet, Gustav ärlycklig och pratar om studsmattan, jag hoppas verkligen att den inte är inplockad för vintern..... I morgon sen åker vi upp till sanviken för att gå på min fasters födelsedagskalas! Det ska bli kul att visa upp Agnes!   Magnus stackarn han får vara hemma och jobba, och baka det som ärkvar inför dopet.... och baka nytt av detjag ätit upp....

Mumrik: vad bra att hon gillar den!

• flingansnö

mumrik: Aj aj aj!! Inte så kul! Hoppas det går bra med köningen. Och hoppas det går bra att bära. har du fått det att funka med insatsen i selen?

Svar på tråden järfällatråden 9