Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

järfällatråden 9

LillaT: Jag var också på Ikea idag, men åt frukost, tittade lite och åkte sen! Jag vet inte heller vad jag ska ha på dopet. Har en klänning som jag hade hoppats på att kunna ha, men jag lär inte kunna tappa 6 kg till dopet.... Ska kanske låna en klänning av min syster, men även den är lite för liten... det känns hopplöst....

Jag lämnar G klockan 9 så direkt efter det passar mig bäst. Jag vet inte vart Gulsippan ligger eller hur man tar sig dit....

Alux: Du får berätta när du varit där och skrivit in dig! Hoppas att du blir nöjd! Det är ju viktigt att man känner förtoende för sin barnmorska, man har ju en hel del frågor. 

• flingansnö

Syster: Grattis till jobbet! Det ju konstigt att du kan få högre lön av att jobba på timme! Vilkn konstiv värld vi lever i. Skönt för dig iaf. Det kommer att gå bra att säga uppsig! De kommer ju att fatta varför du gör det. Hälsa Anna Chis och barnen så mycket!

Här hemma fick vi sovmoron idag! Gustav sover hos farmor och farfar så vi njter av lgnet! Ska städa lite idag och så ska vi försöka oss påen promme i det vackra vädret! Höste r rätt mysig när den är såhär!

• flingansnö

syster: Detär sköönt att gå medans de sover! Tror vi tar pendeln till kungsänen närvi ska hämta G ochj går ut till Tibbble, det blir en skön promme!

Ni kan väl behöva lite mer pengar nu efter köksrenoveringen? Jagvill också renovera köket....

• flingansnö

LillaT: Jag gick på den massagen med Gustav, det var toppen! Kajsa gick också då, med ville! Vad jobbigt att du har haft en jobbig dag! Vi får prata i morgon. Ska bli kul att ses!

• flingansnö

syster: Ha en kul vecka!

Miaed: Välkommen!   Beräätta vem du är! Jag är Elin, ganska nybliven tvåbarnsmamma, som bor på söderhöjden!

LillaT: Ska bli kul at sesidag!

• flingansnö

MiaEd: Var inte du på öf i aspnäs för ngn vecka sedan? Eller blandar jag ihop dig med ngn annan kanske?

Utteröga: Grattis till förlovningen!! Äntligen! Är ni nöjda med ringarna nu då?

• flingansnö

LillaT: Vad gottmed pannkakor! Jag åkte till Lidl och köpte falukorv! Så här blev det korv och makaroner! Vad skönt för T att sova, och vad skönt att  kunna lämna honom i bilen så! Vi har ju liiiiiiite för långt till parkeringen för att kunna göra så Agnes sover dock i sitt skydd på golvet här hemma nu!

• flingansnö

MiaEd: Ja, jag tror det. Jag har också bara varit där en gång en tordag, och jag kan mista mig, men jag reagerade dina barns namn..... Känner igen dem...

• flingansnö

LillaT: Åh, det hade varit jätteskoj!!Jagvill jättegärna gå påbarnvagnsbio, men då har jag föreläsning....

• flingansnö

Utteröga: Shit vad jobbigt att vakna så tidigt! Tur attt du har ett jobb att vila upp dig på

Marina: Det hade varit jättetrevligt men jag åker till landet och sedan upp till mina föräldrar i s-viken den helgen Bra initiativ dock!

Rut: Klart du är välkommen! Kul med fler mammor!

Svar på tråden järfällatråden 9