Mumrik: Men det är ju diskriminering! Du har ju rätt till att vara med! Kan du inte maila chefen och fråga lite fint sådär när du ska ha lönesamtal?
Annelie: Fy vad läskigt!
Mirix: Tänk nu på att det är jätteovanlingt det som Annelie berättade! Det kommer INTE att hända er!!!!
Jag hade en kaotisk morgon här,som sltuade med att jag kom en halvtimme försent till förläsningen och Agnes var vaken.... men det gick iallfall ganska bra, hon somnade tillslut och sov sista timmen iaf. Det var sista föeläsningen innan tentan..... så nu är det bara att reptetera, repetera repetera repetera och så repterar ännu mer så att jag klarar det på måndag...
Utteröga: GI är ju en bra metod för man vänjer sig av med de snabba kolhydraterana.... däremot så vill inte min kropp vara med nu.... jag står och stampar på samma vikt hela tiden..... suck.... det ger sig väl efter ett tag, kroppen håller hårt i sina reserver efter alla år av jojobantning som jag ägnat mig åt..... ja ja, det är väl bara att inte ge sig. Med GI behöver man iaf inte vara hungrig, det är bra!