• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • star67
    PetraD skrev 2011-01-14 00:08:30 följande:
    med tanke på det som är uppvikt tror jag strl är bra, men visst; man vet ju inte hur mycket du växer..

om du är osäker skulle jag göra så att du tar med den och kollar om du hittar overall i rätt strl. gör du det så byt, gör du inte så behåll..
    men overall är inte på rea nu jag menar om de gör det senare men det vet man inte.
  • aglili
    star67 skrev 2011-01-13 23:44:46 följande:

den svart är uppvikt av byxor.
    Min dotter är 93 cm nu och jag har chansat påstrl 104 till nästa år. Tror (hoppas) det kan bli bra.
  • HugoochVilma

Igår i vårt centrum:
     Kappahl halva reapriset med sms
    JC halva reapriset
    Din sko upp till 70%
    Stadium halva reapriset på utvalda delar (fanns nästan inget!!) 
    Lagerhaus halva reapriset
    Lindex fortfarande >"bara" upp till 50%
    Name It upp till 50% (även om jag fått mail om upp till 70%...)
    Indiska halva reapriset

Ja, det var det jag hann med!

agnieta skrev 2011-01-14 00:41:55 följande:
    Man behöver inte sms man kan ansöka om medlemskap i butiken och då på ska man ha också 50 kr att handla får :) 
    Hade  köpt windstoper till dotter får 195 kr. på PO.P 
    Non som vet när PO.P sänker  mer ????????????????????
     Bra pris på WS! Jo, de brukar sänka till 70% i slutet. Men då brukar det vara väääldigt utplockat....
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • winters
    star67 skrev 2011-01-13 23:25:26 följande:
    jag tror inte att den är personligt prova 8920
    toppen, tack det verkar funka fint, då ska jag bara komma på allt jag ville beställa! Skrattande
    Oscar 091001
  • xmari
    star67 skrev 2011-01-13 23:44:46 följande:

den svart är uppvikt av byxor.
    Tycker nog att det ser ut som att hon kan ha det där nästa vinter. Var jättefint! Vad har hon för storlek nu och vad var det för storlek i kläderna?
  • star67
    xmari skrev 2011-01-14 10:24:09 följande:
    Tycker nog att det ser ut som att hon kan ha det där nästa vinter. Var jättefint! Vad har hon för storlek nu och vad var det för storlek i kläderna?
    hon har nu stl 92 98 på vanliga kläder o setet är 104.

ifall om jag hittar en overall sen tror ni den går att läga på tradera man får det man betalat??
  • xmari
    star67 skrev 2011-01-14 10:32:28 följande:
    hon har nu stl 92 98 på vanliga kläder o setet är 104.

ifall om jag hittar en overall sen tror ni den går att läga på tradera man får det man betalat??
    Det tror jag absolut men om du kan så är det nog bäst om du väntar till hösten nästa år...
  • Flickmamma
    star67 skrev 2011-01-13 23:43:38 följande:
    jag också tog en sväng till kappahl idag köpte ett vinterset stl 104 men jag vet inte om jag behåller den eller lämnatillbaka o köpa leta efter en overall istället??  svårt o bestämma med så mycket shoping.Oskyldig 
    jag vet inte hur praktiskt är dem någon har erfarenhet?? vad tycker ni stl skulle vara bra till nästa år eller jag borde ha tagit 110??
    har hon 104 på sig på bilden? isåfall kan du inte ta större!! Jag gillar tvådelat för ibland är det skönt med jacka och jeans när man ska på stan och så!
  • Hallonmumsan

hemtex har börjat med halva reapriset på utvalda varor men självklart inte på det jag behövde, men hoppas det kommer om nån vecka.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2