• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Hallonmumsan
    Wailea skrev 2011-01-13 11:49:16 följande:
    Tack ! väntar också...
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 11:33:37 följande:
    när jag handlade på halva reapriset så kom det in en kvinna som hade köpt dagen innan och hon fick lämna tillbaka varorna och köpa dem till halva reapriset på hemtex. nu är ju alla som jobbar på hemtex super trevliga och bra enligt mig och alltid tillmötesgående och service inriktade.
    men som jag sagt tidigare med min vän som jobbar på hemtex så vet dom inte långt innan när halva reapriset börjar, hon hörde själv av sig till mig kvällen innan och skvallrade att jag måste dit tidigt på morgonen för då skulle det börja.
    Är det halva på Hemtex eller var det vid något tidigare tillfälle?
    tidigare tillfälle. jag har hemtex och lidex ett stenkasst ifrån mig så jag kollar varje dag om dom rear men när väl den rean är så tar nästan allt slut på första dagen. sist så var det väldigt utplockat på bara ett par timmar
  • busigsysterJenny

Jag ska bla till en av mina gamla arbetsgivare idag och se om jag kan ge er lite info om slutrean!  :)

avigt.blogg.se/ - om att få rätsida på vardagen
  • star67
    winters skrev 2011-01-13 11:15:07 följande:
    Jag fick hem en lapp från H&M i går med 20 % extra på reapriset.
    är du snäll o skicka mig koden?? vill köpa några rea varor.
  • winters
    star67 skrev 2011-01-13 12:13:44 följande:
    är du snäll o skicka mig koden?? vill köpa några rea varor.
    det var nog bara i butik, på nätet var det 10 % på ordinarie sortiment
    Oscar 091001
  • laxo

Varför har jag inte fått 20 % på hm, ska till stan imorgon, har sex mil att åka och hinner inte vänta in posten. Är det på kupong som man måste lämna in eller kan man bara uppge något??

• winters
    laxo skrev 2011-01-13 12:18:56 följande:
    Varför har jag inte fått 20 % på hm, ska till stan imorgon, har sex mil att åka och hinner inte vänta in posten. Är det på kupong som man måste lämna in eller kan man bara uppge något??
    en kupong
    Oscar 091001
  • Wailea
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 11:55:52 följande:
    tidigare tillfälle. jag har hemtex och lidex ett stenkasst ifrån mig så jag kollar varje dag om dom rear men när väl den rean är så tar nästan allt slut på första dagen. sist så var det väldigt utplockat på bara ett par timmar
    Har du kollat idag?
  • Hallonmumsan
    Wailea skrev 2011-01-13 12:46:51 följande:
    Har du kollat idag?
    jag var förbi innan öppning men då såg jag inga skyltar på varken lindex eller hemtex. men förra året hade dom det på fredagen så kanske det är imorgon. det är som mest folk där på fredagarna.
    själv så ska jag köpa satin dra-på lakan till sönerna. i sommras fyndadae jag ett dubbelt satin för 70 kr, som hittat plus nya sängkläder för 200 som kostat 600.
  • star67

jag ska till kappahl idag o funderar på att köpa vinter set, skulle den funka utan overall tror ni ?? och vilken stl ska jag ta hon är 4 år men ganska liten 92 cm??

• laxo

Ringde Lindex idag, och de visste inget om morgondagen! Det beror på statistik och försäljning sa hon. Frågade om det var lönt att jag åkte imorgon, och hon gav inga hintar på om det skulle bli eller inte!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2