• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • HugoochVilma
    Wailea skrev 2011-01-12 22:44:41 följande:
    Åh nu hittade jag hit, letade efter en sådan här tråd!

Vilka butiker väntar vi på som brukar ha 1/2 reapriset? Lindex, KappAhl (har väl redan med SMS iofs), Sisters... Vilka fler blir det?

Inte kläder men Toys R Us & BR har ju en rea som motsvarar halva halva på vissa saker. Handlade leksaker för drygt 500kr med ordinarie pris 3000kr så där kan man fynda!  
    Välkommen .

Dessa väntar jag på: Lindex (lär ju ha tag 2 betala för 1 först som på nätet), Åhlens, Twilfit, Coop

Väntar också på utförsäljning till 70% på Polarn.

Dessa vet jag har börjat: KappAhl, Stadium, Indiska 
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Moonlight83
    HugoochVilma skrev 2011-01-13 09:58:05 följande:
    Välkommen .

Dessa väntar jag på: Lindex (lär ju ha tag 2 betala för 1 först som på nätet), Åhlens, Twilfit, Coop

Lindex har redan börjat med tra 2 betala för 1 på nätet.
  • busigsysterJenny

Såklart att de flesta som jobbar i butikerna redan vet när de olika rea-stegen börjar och vad som gäller. Sen kan det bli justeringar under reans gång, att det börjar tidigare eller mer/mindre rea.
    Sen vet jag att det är ju oftast en affärshemlighet. För de vill ju hellre att kunden handlar det "dyrare" reapriset än när de har tex 2för1.

avigt.blogg.se/ - om att få rätsida på vardagen
  • Hallonmumsan
    busigsyster skrev 2011-01-13 11:20:09 följande:
    Såklart att de flesta som jobbar i butikerna redan vet när de olika rea-stegen börjar och vad som gäller. Sen kan det bli justeringar under reans gång, att det börjar tidigare eller mer/mindre rea.
    Sen vet jag att det är ju oftast en affärshemlighet. För de vill ju hellre att kunden handlar det "dyrare" reapriset än när de har tex 2för1.
    när jag handlade på halva reapriset så kom det in en kvinna som hade köpt dagen innan och hon fick lämna tillbaka varorna och köpa dem till halva reapriset på hemtex. nu är ju alla som jobbar på hemtex super trevliga och bra enligt mig och alltid tillmötesgående och service inriktade.
    men som jag sagt tidigare med min vän som jobbar på hemtex så vet dom inte långt innan när halva reapriset börjar, hon hörde själv av sig till mig kvällen innan och skvallrade att jag måste dit tidigt på morgonen för då skulle det börja.
  • busigsysterJenny
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 11:33:37 följande:
    när jag handlade på halva reapriset så kom det in en kvinna som hade köpt dagen innan och hon fick lämna tillbaka varorna och köpa dem till halva reapriset på hemtex. nu är ju alla som jobbar på hemtex super trevliga och bra enligt mig och alltid tillmötesgående och service inriktade.
    men som jag sagt tidigare med min vän som jobbar på hemtex så vet dom inte långt innan när halva reapriset börjar, hon hörde själv av sig till mig kvällen innan och skvallrade att jag måste dit tidigt på morgonen för då skulle det börja.
    Det där med att lämna tillbaka och handla om till halva -  absolut, det får man ju göra på de flesta ställena, men det är inte många som orkar ta med och handla om grejjerna.

De stora kedjor jag jobbat på då vet man allt innan. Men tydligen är det olika
    avigt.blogg.se/ - om att få rätsida på vardagen
  • Wailea
    agnieta skrev 2011-01-12 22:58:50 följande:
    HAR DOM HALVA REA PRISET ?
    Nej men många saker är ju sänkta så att det motsvarar halva halva priset!! Lika bra alltså
  • Smilla75
    Wailea skrev 2011-01-13 11:47:53 följande:
    Nej men många saker är ju sänkta så att det motsvarar halva halva priset!! Lika bra alltså
    Det är väl bara julgrejor.
  • Wailea
    HugoochVilma skrev 2011-01-13 09:58:05 följande:
    Välkommen .

Tack ! väntar också...
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 11:33:37 följande:
    Är det halva på Hemtex eller var det vid något tidigare tillfälle?
  • HugoochVilma
    Moonlight83 skrev 2011-01-13 10:43:56 följande:
    Lindex har redan börjat med tra 2 betala för 1 på nätet.
    jag vet - men menade i affären lär de nog börja med tag 2 betala för 1 och till sist köra halva reapriset!

just det: hemtex och cubus också! ska kika in där idag...

fick också hem 20% på reapriset på h&m (endast 1 gång och ej på nätet) 
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2