• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • star67

någon har tips på var kan man hitta en bra o billigt data stol /arbetstol ?? dags att byta våra.

• Waitmstar
    star67 skrev 2011-01-13 08:40:48 följande:
    någon har tips på var kan man hitta en bra o billigt data stol /arbetstol ?? dags att byta våra.
    rent spontant skulle jag vilja tipsa om ikeas verner. Suerbekväm!! Men inte jättebillig.
  • laxo

På Netto av alla ställen har de billiga kontorsstolar. 99 kr eller någots sådant, helt ok faktiskt!

• laxo

Hoppas verkligen Lindex kör igång imorgon med sin t2 b1, då jag fått lite pengapåfyllning och vill fynda lite!

• Scarlett77

Jag frågade sist jag var på Åhelens (tisdags) men fick svaret att dom inte visste, det tror inte jag på men dom kanske har någon policy att dom inte får tala om det för jag vet att jag frågat på lindex flera gånger under dom gågna åren men får aldrig ett riktigt svar.

hipmarygirl skrev 2011-01-13 08:03:54 följande:
    Ingen som ringt Åhlens o frågat?
    Men om du ringer och frågar så dela gärna med dig av infon här för jag väntar så på deras halva reapriset rea, har spanat in massa fint :D
  • AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2011-01-12 08:30:19 följande:
    stora.
    de är inte så stora längre, snarare normala
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • Sandrakim
    Scarlett77 skrev 2011-01-13 09:05:38 följande:
    Jag frågade sist jag var på Åhelens (tisdags) men fick svaret att dom inte visste, det tror inte jag på men dom kanske har någon policy att dom inte får tala om det för jag vet att jag frågat på lindex flera gånger under dom gågna åren men får aldrig ett riktigt svar.Men om du ringer och frågar så dela gärna med dig av infon här för jag väntar så på deras halva reapriset rea, har spanat in massa fint :D
    Jag jobbar inte på någon av dom stora kedjorna, men jag får sällan reda på rean förrän en, max två dagar före den börjar! Det är nog bara chefer som vet exakt när reor ach andra erbjudanden börjar!
  • hipmarygirl

Jag vet att Åhlens delade med sig om när de skullw starta säkert en vecka innan det var dags förra gången, men vi väntar vidare Jag har tyvärr ingen möjlighet o ringa själv, annars hade jag gjort det.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2