• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Wailea
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 12:49:17 följande:
    jag var förbi innan öppning men då såg jag inga skyltar på varken lindex eller hemtex. men förra året hade dom det på fredagen så kanske det är imorgon. det är som mest folk där på fredagarna.
    själv så ska jag köpa satin dra-på lakan till sönerna. i sommras fyndadae jag ett dubbelt satin för 70 kr, som hittat plus nya sängkläder för 200 som kostat 600.
    Men var det inte i slutet av januari förra året... Kollade ett gammalt kontoutdrag och då hade jag fyndat massor den 26 januari... Hemtex alltså.

Lindex trodde jag var samtidigt som KappAhl förra året så det borde väl vara den här veckan...
  • Hallonmumsan
    Wailea skrev 2011-01-13 16:40:13 följande:
    Men var det inte i slutet av januari förra året... Kollade ett gammalt kontoutdrag och då hade jag fyndat massor den 26 januari... Hemtex alltså.

Lindex trodde jag var samtidigt som KappAhl förra året så det borde väl vara den här veckan...
    jag misstog mig nog för rean i sommras. men nu när jag var inne på hemtex hemsida står det att rean är tom 20/1 så kanske dom startar halva reapriset efter det datumet?

lindex har inte börjat än med mer än rean. däremot så tycker jag dom minskat på vilka varor dom rear extra billigt. kanske för att dom börjat lägga ut på tradera? ofta hänger dom ut förra sesongens kläder som man kunde få skitbilligt då som dom nu har normal rea på.

jag har förut kunnat fynda massor med billiga bebiskläder där och skulle in och köpta till mitt kusinbarn och det var nästan tomt första reaveckan.
  • lottalinda

Förra året började Lindex halva reapriset 19/1 och Åhlens 22/1.Gissar att det blir nåt liknande

• Wailea

Tycker också att det är jättedåligt med rea på bebis på Lindex finns ju typ ingenting så där kan man ju inte fynda på 2 bet för 1 när de inte har något kvar...

Då får man kolla extra på hemtex den 21 januari då

• laxo

Men innan halva reapriset börjar på Lindex brukar det ju vara t2 b1. Min känsla är att när det blir det så brukar de plocka fram lite till. Så var det i somras iallafall, att de hade plockat fram mer till rean på t2b1. Hoppas på imorgon då jag skall dit!

• Hallonmumsan
    laxo skrev 2011-01-13 18:47:40 följande:
    Men innan halva reapriset börjar på Lindex brukar det ju vara t2 b1. Min känsla är att när det blir det så brukar de plocka fram lite till. Så var det i somras iallafall, att de hade plockat fram mer till rean på t2b1. Hoppas på imorgon då jag skall dit!
    dom brukar plocka fram förra årets
  • PetraD
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 15:54:50 följande:
    jag fick hms kupong idag men jag tycker faktiskt att deras rea inte är så mycket till rea ändå
    hoppas jag får imorgon...
    var där igår och håller med om att inte var så mycket
  • winters
    star67 skrev 2011-01-13 16:18:32 följande:
    jag fick bara 20% rabatt på ordpris på barn.jag behöver inte nu jag hade villjat ha på rea på nätetGlad
    det hade jag velat ha, vill ha massor på barn, var det en personlig kod?
    Oscar 091001
  • ZZ12

Ngn som vet när MedMera (Coop/Kappahl/Akademibokhandlen mm) -tidningen med Kappahl-rabattkuponger kommer komma nästa gång?   Brukar vara 3 rabattkuponger i den tidningen på dam/barn/herr på 25%.... 

Och Lindex rabatt kupong på posten, när borde den komma nästa gång?  Efter rean kanske? 

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2