• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • AnkiFalun

idag var det inget heller  på lindex, bara ta 2 för 1 påstrumpor som förut + 49 för allat toppar

• star67
    laxo skrev 2011-01-13 09:03:31 följande:
    På Netto av alla ställen har de billiga kontorsstolar. 99 kr eller någots sådant, helt ok faktiskt!
    Hur de ser ut?? de är såna ?? www.jysk.se/120/122/3620022/a/catalog  jag tycker att det skulle funka med en sånt vi hade en förut o hållit i 4 år men nu dags att slänga men min man tycker att vi köper en bättre så att den håller längre.

min man vill köpa en sånt men jag tycker de är dyra  www.jysk.se/120/122/3620019/a/catalog
  • Hallonmumsan
    star67 skrev 2011-01-13 14:03:25 följande:
    Hur de ser ut?? de är såna ?? www.jysk.se/120/122/3620022/a/catalog  jag tycker att det skulle funka med en sånt vi hade en förut o hållit i 4 år men nu dags att slänga men min man tycker att vi köper en bättre så att den håller längre.

min man vill köpa en sånt men jag tycker de är dyra  www.jysk.se/120/122/3620019/a/catalog
    vi har också haft en sån från jysk men den höll mindre en ett år. den gick av i järnet under sittsen.
    har en likadan ikea som hållit i flera år förut hål i sittsen eftersom det är fejkskinn
  • laxo

Ja de har två sorter på netto. En vanlig utan armstöd, och en i skinnimmitation med armstöd!

• Hallonmumsan
    PetraD skrev 2011-01-13 15:38:02 följande:
    jag har varken fått kupong från H&M eller sms från KappAhl..
    jag fick hms kupong idag men jag tycker faktiskt att deras rea inte är så mycket till rea ändå
  • star67
    Hallonmumsan skrev 2011-01-13 15:54:50 följande:
    jag fick hms kupong idag men jag tycker faktiskt att deras rea inte är så mycket till rea ändå
    jag fick bara 20% rabatt på ordpris på barn.jag behöver inte nu jag hade villjat ha på rea på nätetGlad
  • Tessie tessie

Pop hade sänkt de ytterkläder som var på 30% tidigare till 50%. Jag passade på att köpa en skaljacka till våren. Ett litet tips bara;)
    ¨-

• Hallonmumsan
    star67 skrev 2011-01-13 16:18:32 följande:
    jag fick bara 20% rabatt på ordpris på barn.jag behöver inte nu jag hade villjat ha på rea på nätetGlad
    jsg fick hem båda. 20% på butik och 10% på nätet.
    den 10% kunde likagärna det märks knappt, det är knappt så man tjänar på det efter frakt och allt.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2