• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • framsteg
    ZZ12 skrev 2011-01-13 21:31:24 följande:
    Ngn som vet när MedMera (Coop/Kappahl/Akademibokhandlen mm) -tidningen med Kappahl-rabattkuponger kommer komma nästa gång?   Brukar vara 3 rabattkuponger i den tidningen på dam/barn/herr på 25%.... 

Och Lindex rabatt kupong på posten, när borde den komma nästa gång?  Efter rean kanske? 
    Frågan är om det kommer fler från KappAhl, de är tydligen på gång att dra sig ur det sammarbetet berättade kassörskan på Kappahl för mig häromdagen.
  • PetraD
    framsteg skrev 2011-01-13 22:32:50 följande:
    Frågan är om det kommer fler från KappAhl, de är tydligen på gång att dra sig ur det sammarbetet berättade kassörskan på Kappahl för mig häromdagen.
    men de som kommit som kappahl står med på måste man väl kunna använda...???
  • Kusin Knase
    framsteg skrev 2011-01-13 22:32:50 följande:
    Ja, de har inte varit KF-ägda på massor av år och MedMera-kortet gäller inte där längre.
    Vår adoptionsbok Längtan till Lillebror går nu att beställa på www.litenupplaga.se/687 !
  • star67
    winters skrev 2011-01-13 20:49:12 följande:
    det hade jag velat ha, vill ha massor på barn, var det en personlig kod?
    jag tror inte att den är personligt prova 8920
  • Line80

Nej den koden är inte personlig, jag har oxå fått samma kod 8920 som ger 20% på barn och baby.

• star67

jag också tog en sväng till kappahl idag köpte ett vinterset stl 104 men jag vet inte om jag behåller den eller lämnatillbaka o köpa leta efter en overall istället??  svårt o bestämma med så mycket shoping.Oskyldig 
    jag vet inte hur praktiskt är dem någon har erfarenhet?? vad tycker ni stl skulle vara bra till nästa år eller jag borde ha tagit 110??

• PetraD
    star67 skrev 2011-01-13 23:43:38 följande:
    jag också tog en sväng till kappahl idag köpte ett vinterset stl 104 men jag vet inte om jag behåller den eller lämnatillbaka o köpa leta efter en overall istället??  svårt o bestämma med så mycket shoping.Oskyldig 
    jag vet inte hur praktiskt är dem någon har erfarenhet?? vad tycker ni stl skulle vara bra till nästa år eller jag borde ha tagit 110??
    med tanke på det som är uppvikt tror jag strl är bra, men visst; man vet ju inte hur mycket du växer..

om du är osäker skulle jag göra så att du tar med den och kollar om du hittar overall i rätt strl. gör du det så byt, gör du inte så behåll..
  • agnieta

Man behöver inte sms man kan ansöka om medlemskap i butiken och då på ska man ha också 50 kr att handla får :) 
    Hade  köpt windstoper till dotter får 195 kr. på PO.P 
    Non som vet när PO.P sänker  mer ????????????????????

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2