Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Detta med pussel är ju svårt. min åring lägger ju pussel med 200 bitar... och gjort sedan förra året. hur många bitar vill ni ha ??
Appropå coop, så var jag på coop här i stan, och det fanns ju typ ingen rea övh :-O
En pytteliten klädställning med kanske 20 plagg och sen några lådor med småkrafs (plastlådor,osthyvlar, tesilar osv) jättetrist
Appropå pussel såg jag på åhlens att det hade några pussel på rean, kollade inte så noga, men fanns ett med bilar iaf som var på 30 bitar tror jag.
Wiihoo har gjort fynd både på Lindex, cubus och Åhlen´s. Total summa för ordniariepris är nästan 3000kr, jag har betalat 900kr med all rea!
Lindex:
*Bamseregnjacka 74.50:-
*Softshelljacka, limegrön 100:-
*Fix rutig klänning 90:-
*Byxor 75:-
*Gympapåse 20:-
*Döskallebyxor 90:-
Cubus:
Jeans, turkosa 79:-
Linne 29:-
Luvtröja 49:-
Åhlen´s:
Regn-och vindjacka Didrikson 174:- (!!) (Ordinarie 499:--)
Pet shops 85:- (Ordinarie ca 300
Alla kläder gick såklart till mina döttrar...hittade ingentin till mig eller sonen. Helt utplockat på sonens storlek, så får beställa nånstans till ordiniariepris.
Yngsta dottern har nu 3 nya jackor + 2-3 gamla hon använder..Är helt galen i att köpa jackor av nån anledning.
Här blev det också en del då jag gav mig ut till Kista centrum. Åhlens där var kass men mittemot i deras "Kids corner" ligger en butik som säljer märkeskläder så där blev det ett par Molobyxor och en scotch shrunk tröja för 199 kr ord pris 650 kr. Lindex hade en hel del så där blev det lite till både tjejen och killen för totti 300 kr, bl.a tröja med Blixten och stjärnpaljett jeans till lillan. Cubus hade ganska mycket kvar så där köpte jag två "onepiece" till lillan 1 till nu och en till nästa år för 49 kr styck men nöjdast den här rundan är jag nog för lillkillens turkosa vårjacka från Cubus för "hela" 79 kr samt lite andra saker. Den är i anorak modell med dragsko nertill och muddar i ärmsluten, helt enkelt jättefin!!
Och jag som hade köpstopp...
Handlade på Åhléns idag. Hittade några mössor och strumpbyxor i deras 10:- låda och sen var det dessutom halva priset på det. Vidare köpte jag några 3-pack kalsonger var till smågrabbarna för 24,50:-/förp. *nöjd*
På Lindex hittade jag en soft shell-jacka i strl. 92 för 124,50:-
Dessutom åkte en kompis till Ullared och köpte deras Molo-kopia-regnjacka till mina minstingar så idag har jag "fyndat". ![]()
Halva rean på lindex fortfarande alltså?