• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Trolletmilla

Här i Kalmar var det bara 30% på overallerna på Coop idag...... Men väldigt urplockat redan tyvärr.

• Wailea

Var tvungen att "spara" lite mer pengar idag

Shoppade på Lindex & Cubus ord pris 1000+ något, nu 270kr.

De hade hängt fram lite mer på Lindex men mest väldigt gamla saker, lite somrigare plagg och fler fula julkläder...

Men hittade två luvjackor på pojk de tydligen missat var med på rean innan, ett par tshirtar och lite strumpor. Plus en jacka till stora tjejen på Cubus. Allt för 270kr så jag är nöjd idag med

Hann dock inte till Coop. Halva rean på Åhlens men inget jag ville ha. Finns dock vinterkläder med på rean men inte särskilt snygga men väldigt billiga, tror det var en hundring för byxorna och kanske 150 för jackorna om någon behöver dagis plagg är de ju helt ok... 

• charmmiss

undrar hur läget ser ut i göteborg, tänkte åka upp till stan, hur ser det ut i åhlens, är det halvarea på all? det var det i frölunda torg, förutom parfym avdelningen, dock fanns det nada, sämsta rean någonsin, shoppade två lila plyschbyxor till flickorna, ett fem myror spel samt en wera blus till mig och ett linne, och då var jag där vid öppning
    hur ser läget ut i pop och lindex, är det kvar något??
    Funderar på om jag ska åka eller bespara mig på spårvagnsbiljetterna på 50kr

• star67

oj jag tänkte inte köpa så mycket kläder men de är så billigt så det blev lite shoping idag med. men nu vi måste köpa en lite garderob för att finns inte så mycket plats i byrå, men vi har inte plats hellre för en stor, kanske en sånt från jysk skulle funka, men det står 650 kr o sen står överdel 2 dörrar vit 299 kr, vad menar de med det?? att den vit är för 299 kr o bok för 650kr ?? http://minreklame.ipapercms.dk/JYSK/SE/7948x1294131048/?x=x

ifall om den är för 299 kr den är super billigt. annars om någon vet andra ställe som har bra priser.??

• Jenna82

Va på vårat LIndex idag och det va rätt utplockat på 50cl-122cl avdelningen...den andra däremot fanns det massor på. 
    Men har för mig att jag läst att många av er fyndat skalbyxor/överdragsbyxor på Lindex nu på halva rean!
    På vårat va det ordinarie pris..  
    Någon som varit i Jakobsberg eller Barkarby som vet om de har ws:ar, skalbyxor, jackor mm på halva rean? 

***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • soda

Jag var iofs i Eskilstuna på lindex, på ena lindex var det  endast massor av vinterjackor på rean, på det andra fanns det fem stycken ws:ar men inget annat i ytterkläder.
    Var även in på pop där fanns det skalbyxor för 220:- och några skaljackor kvar, och en drös med gula ws:ar kvar!
    Vanliga kläder var nästan helt urplockat, fanns en del pyjamser.
    & vuxen ws:ar fanns det en del, jag köpte två stycke 175:-/st istället för 595;- / st

• Jenna82
    soda skrev 2011-01-24 22:49:47 följande:
    Jag var iofs i Eskilstuna på lindex, på ena lindex var det  endast massor av vinterjackor på rean, på det andra fanns det fem stycken ws:ar men inget annat i ytterkläder.
    Var även in på pop där fanns det skalbyxor för 220:- och några skaljackor kvar, och en drös med gula ws:ar kvar!
    Vanliga kläder var nästan helt urplockat, fanns en del pyjamser.
    & vuxen ws:ar fanns det en del, jag köpte två stycke 175:-/st istället för 595;- / st
    Fanns det ngra skaljackor o skalbyxor i strlk 98 eller 104 kvar? Typ de rödrutiga.
  • HugoochVilma
    Jenna82 skrev 2011-01-24 22:38:59 följande:
    Va på vårat LIndex idag och det va rätt utplockat på 50cl-122cl avdelningen...den andra däremot fanns det massor på. 
    Men har för mig att jag läst att många av er fyndat skalbyxor/överdragsbyxor på Lindex nu på halva rean!
    På vårat va det ordinarie pris..  
    Någon som varit i Jakobsberg eller Barkarby som vet om de har ws:ar, skalbyxor, jackor mm på halva rean? 
    Jag köpte våra skalbyxor i Vällingby! Men har ingen aning om hur det ser ut nu... Var ju där i fredags!
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Jenna82
    HugoochVilma skrev 2011-01-25 07:11:35 följande:
    Jag köpte våra skalbyxor i Vällingby! Men har ingen aning om hur det ser ut nu... Var ju där i fredags!
    Ja men en tripp till Vällingby skulle man ju kunna ta...inte alltför långt ju. Vad kostade de efter all rea?
    Och visst har de polarn där också? 
  • winters
    star67 skrev 2011-01-24 22:19:27 följande:

oj jag tänkte inte köpa så mycket kläder men de är så billigt så det blev lite shoping idag med. men nu vi måste köpa en lite garderob för att finns inte så mycket plats i byrå, men vi har inte plats hellre för en stor, kanske en sånt från jysk skulle funka, men det står 650 kr o sen står överdel 2 dörrar vit 299 kr, vad menar de med det?? att den vit är för 299 kr o bok för 650kr ?? minreklame.ipapercms.dk/JYSK/SE/7948x12941310...

ifall om den är för 299 kr den är super billigt. annars om någon vet andra ställe som har bra priser.??

de menar nog att garderoben kostar 650 i vitt och så kan man även köpa till ett överskåp för 299
    Oscar 091001
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2