• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • ÖNadja
    soda skrev 2011-01-24 22:49:47 följande:
    Jag var iofs i Eskilstuna på lindex, på ena lindex var det  endast massor av vinterjackor på rean, på det andra fanns det fem stycken ws:ar men inget annat i ytterkläder.
    Var även in på pop där fanns det skalbyxor för 220:- och några skaljackor kvar, och en drös med gula ws:ar kvar!
    Vanliga kläder var nästan helt urplockat, fanns en del pyjamser.
    & vuxen ws:ar fanns det en del, jag köpte två stycke 175:-/st istället för 595;- / st
    Ja va å köpte en turkos ws till mej i söndags å den gick på 295 kr , vilka färger å storlek kötpe nu? Tänkte om det kan vara det som skiljer?
  • winters
    ÖNadja skrev 2011-01-25 11:56:29 följande:
    Ja va å köpte en turkos ws till mej i söndags å den gick på 295 kr , vilka färger å storlek kötpe nu? Tänkte om det kan vara det som skiljer?
    Jag köpte en turkos för 175, men den var felmärkt, men de stod för den missen. Annars var det de svarta som kostade 175.
    Oscar 091001
  • Mineo
    de svarta var billigare...
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • ÖNadja
    Jag ringde dit själv å kollade. Glad  Det var för att dom svarta va äldre modeller och den turkosa va höstens färg å modell. Glad
  • Scarlett77
    Wailea skrev 2011-01-24 20:31:21 följande:
    Var tvungen att "spara" lite mer pengar idag

Shoppade på Lindex & Cubus ord pris 1000+ något, nu 270kr.

De hade hängt fram lite mer på Lindex men mest väldigt gamla saker, lite somrigare plagg och fler fula julkläder...

Men hittade två luvjackor på pojk de tydligen missat var med på rean innan, ett par tshirtar och lite strumpor. Plus en jacka till stora tjejen på Cubus. Allt för 270kr så jag är nöjd idag med

Hann dock inte till Coop. Halva rean på Åhlens men inget jag ville ha. Finns dock vinterkläder med på rean men inte särskilt snygga men väldigt billiga, tror det var en hundring för byxorna och kanske 150 för jackorna om någon behöver dagis plagg är de ju helt ok... 
    Haha visst är det svårt att låta bli att shoppa när det är så billigt!!! Jag har tappat kollen på hur många tunikor och klänningar jag köpt till min tjej att ha till hösten :D Tur att jag inte har bil ananrs hade jag väl åkt och kollat rean varje dag!
  • Scarlett77
    sheena08 skrev 2011-01-24 17:38:06 följande:

Det kanske inte är jätteintressant men här är länkar till mina reafynd =)

rockbarnet.blogspot.com/2011/01/fyndat-pa-lin...
    rockbarnet.blogspot.com/2011/01/resten-av-lin...

Jag hoppas också på coop rea här, har dock inte haft möjlighet att åka iväg och se efter.
    Någon mer som har bilder på sina fynd?

Va fina grejjer du fått!!! Jag är dödligt avundsjuk på dom svarta leggingsarna med vita prickar, jag fick tag på dom i rosa och visst dom är jättefina men jag hade velat ha dom i svart, säg till om du vill sälja dom när du tröttnat på dom :D
  • Scarlett77

Någon som vet om Coop trollhättan börjat med halva rea priset???

• soda

Jag köpte en svart och en turkos (strl L), alla vuxen fleecear på rean kostade 175:- här i stan iaf.
    Var ner idag också, men var ännu mer utplockat, fanns två svarta fleece kvar, och röda zippbyxor till barn, men bara i små storlekar.

• star67

någon vet om ica maxi hade roliga pussel på rea. från 3-4 år?? pris?

• watership down
    star67 skrev 2011-01-25 16:46:11 följande:
    någon vet om ica maxi hade roliga pussel på rea. från 3-4 år?? pris?
    vår ica maxi hade fint pussel med hästar på för 25 spänn, fast det var typ från 2 år tror jag så kanske inte så kul om man är 4? men de hande lite blandade spel o pussel så man får nog åka o kolla vad varje maxi har kvar för det lär ju vara lite olika.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2