• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Mineo
    Thegran skrev 2011-01-23 09:39:10 följande:

nån som har koll på Hlva rea utbudet i västerås?
    Åhlens, Lindex, mfl?
    Har de kvar något?

funderar på att åka dit i idag, men då vi har 3 mil är det ju lite tråkigt om man åker i onödan.

I Hälla var det väldigt dåligt på Lindex sa syrran... resten vet jag inte...
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • Tessie tessie

Ingen som vet om lindex kör halva rea för alla imorgon? Frågan är ju om det överhuvudtaget finns något kvar efter helgen. Någon som varit i jönköping och handlat som vet?

• ÖNadja
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-23 11:13:31 följande:
    Meeeh, vad orättvist. Här fanns inte en enda windstopper på Lindex och inga rosa eller blå Fix-jackor heller. Varför är det så olika? Nästa gång Lindex rear tänker jag åka hem till syrran i Nacka och bo där tills rean kommer igång.
    När Kappahl startade hade dom flera ws på rea, köpte en för 100 kr, å i höstas köpte ja en för 65 kr. Flört
  • Ekorrfamiljen
    Tessie tessie skrev 2011-01-23 19:36:32 följande:
    Ingen som vet om lindex kör halva rea för alla imorgon? Frågan är ju om det överhuvudtaget finns något kvar efter helgen. Någon som varit i jönköping och handlat som vet?
    Jag tror att de "släpper" rean för alla imorgon ja.

ÖNadja: Hmm, kanske ska ta en sväng till Kapp-Ahl och Cubus imorgon då, om jag hinner. Man kan ju alltid gå och fönstershoppa lite på sta'n om inte annat.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Mineo
    jag var i örebro idag och det fanns massor kvar på rean så jag tror inte du behöver oroa dig. Sen beror det ju på vad man är ute efter, jag hittade inget intressant. Personalen i kassan pratade sinsemellan om att de skulle plocka fram mer tills imorgon när rean för alla började
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • aglili
    Hej
    De sa de på mitt lindex att de var. Hon före mig i kön varmedlem men hade ej åftt sms. Så hon fick inte handla till½ priset, men hon fick hänga undan till imorgon....
  • Wailea
    Tessou skrev 2011-01-23 07:15:50 följande:
    Oj vad kläder... har du köpt hela Lindex? Har faktiskt räknat allt jag såg bilderna och priserna och tänkte att det va en himla skillnad på före och efter-pris så jag va tvungen, det va inte förrän nu jag såg att du skrivit annan text också!   Kan ju tala om att du verkligen tjänat pengar...
    Tjänat pengar, det uttrycket gillar jag Min äkta hälft höll på att svimma när han såg kassarna men det gäller bara att få honom att förstå hur himla mycket vi sparat
  • star67
    Jag tycker det var inte så myket kvar o beror på vad du behöver men på baby var knapp något kvar, men kanske de hänger mer imorgon man vet inte. föra gång rea var mycket bättre. på A6 var sämre än på stan. vilken stl intresserade du??
  • Wailea

Var för övrigt inne i en annan Lindex idag (inte för att jag direkt behövde fynda mer men svårt att låta bli iaf ) men där var nästan helt rent på rea så det skiljer sig verkligen mellan butiker...

Har tex inte lycktas hitta några ytterplagg annat är fleecejackor och skulle fortfarande behöva superpris på vinterkängor/stövlar någonstans...

• Line80
    aglili skrev 2011-01-23 20:20:41 följande:
    Hej
    De sa de på mitt lindex att de var. Hon före mig i kön varmedlem men hade ej åftt sms. Så hon fick inte handla till½ priset, men hon fick hänga undan till imorgon....
    värdelöst att de gjorde så! jag hade inte heller fått sms men behövde bara visa mitt medlems kort så va det ok ändå!
    ♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥★♥ Seline 100823 ♥
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2