• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • AnkiFalun

Fick nu bekräftat från Lindex kundtjänst att dom börjar med halva rea priset för alla from idag

• sheena08

Hoppar in i tråden och lägger den till favoriter  =)
    Någon frågade om Västerås, var på hälla i fredags och då var det ganska utplockat men jag lyckades fynda;

Bikerjacka i "skinn" 100:-
    Ett par tjocka tummvantar 10:-
    Polotröja 30:-
    Tunika 35:-
    Tröja 50:- 

Var nere i centrum på lördagen och där fanns det mer;
    fix overaller stl 86 och 98 för 200 :- & 250 :- (någon som vet varför olika butiker sätter ner kläderna olika? Hade ju 50 :- kupongen så det blev ju 200 för båda ändå.)
    Vinterbyxor och jacka i stl 92 för 100:- & 125:-
    Vind/regnbyxa stl 92 för 100:-
    Det var fynden jag var mest nöjd med, nu har vi vinterkläder för kommande säsonger!

Sen hittade jag lite annat smått och gott;
    2-pack fingervantar  5:-
    2 sjalar 5:- styck
    Trosor 10:-
    2 st underklädestoppar 7:- & 10:-
    Stickad basker 10:-
    Moccasiner 25:-
    Strumpor 5:-
    Tofflor med halksydd 8:-
    Diadem 10:-
    Nitbälte 10 :-
    Kjol 37:-
    Jeans 25:-
    Klänning 37:-

Jag har säkert glömt något men hur som så köpte vi kläder för 1186:- på rean, ordinarie pris hade vart 4265:- 

Kan också tillägga att Åhlens hade halva reapriset på utvalda ställ, på andra var det bara upp till halva reapriset och då var de saker jag var intresserad av bara nedsatta med typ 30 :- så där blev det ingen shopping. Det var dessutom väldigt urplockat. Har också sett att vissa Ica maxi tydligen har rea, var in där i fredags och de hade ingen rea alls här i Västerås (förutom på några vantar och mössor) så jag måste ha missat den rean eller så har de inte haft någon där...?

• HN79

fyndade 4 st tunikor och 2 par tajts i stl 92 på lindex igår för 200, ord.priset var över 700.

• Jenna82

Ingen som vet? Tänkte ta mig en tur till Lindex nu i såna fall..!

***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • alvaereva

Jag tycker det var utplockat på Pop, Lindex och Åhlens i Göteborg redan i fredags så det lär inte vara bättre idag! :-/

• Lina D
    alvaereva - vet du (eller någon annan) om de börjat rea overaller o så på Åhléns i Göteborg? Och något roligare än "ta 3 betala för 2" på egna parvelsortimentet? Hoppas, hoppas..!
  • Scarlett77
    Jenna82 skrev 2011-01-23 22:39:12 följande:
    Jag har inte Lindex club kort..men om jag ansöker om det imorgon i butiken vill säga då de förhoppningsvis släppt halva rean till alla..kan jag då köpa kläder på det med krediten man ansöker om??
    Vore ju kalas..då jag har det lite snålt med pengar tills på tisdag, löning.  
    Du behöver inte va medlem för att kunna handla där idag på rean, idag börjar rean för alla
  • Scarlett77
    Lina D skrev 2011-01-24 10:29:16 följande:
    alvaereva - vet du (eller någon annan) om de börjat rea overaller o så på Åhléns i Göteborg? Och något roligare än "ta 3 betala för 2" på egna parvelsortimentet? Hoppas, hoppas..!
    Dom har börjat med halva rea priset idag men inte på overaller tror jag, jag va där i lördags och då hade dom inte ens vanlig rea på overaller
  • watership down

har redan handlar på REA på både HM (pyjamas), Lindex (byxor oxh T-shirt till i sommar) samt Polarn både 50% och 70%-rean (åh, jösses, en massa kläder blev det totalt: långkallingar, Tshirt, 2 Långärmade tröjor, Pullover, 2 jeans, jeanskavajjacka, manchester hängselbyxa, manchesterbyxa och 8 par strumpor). Så nu har jag kläder så det räcker och jag är inte miljonär så även om allt detta gick på bara nån dryg tusenlapp så borde jag inte köpa något mer. Köpte en Ej sikke lej-tröja för 149 kr i Kista oxå kom jag på. Men man blir ju suuugen på att åka in o shoppa ändå hehe. Tur jag inte har nån bil idag. I morgon ska jag till tandläkaren så efter det kommer jag antagligen inte vilja shoppa alls. Eller så kan jag få tröstshoppa eller belöningsshoppa. HAHA

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2