• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Wailea

När jag shoppade och de såg mina högar frågade de bara om jag hade fått sms men bad inte att få kolla på det!

Hon som hade blivit ombedd att radera det (längre bak i tråden) måste råkat ut för ett riktigt knasigt Lindex, meningen är väl att de ska rensa bland allt gammalt nu och sälja så mycket som möjligt! 

• ÖNadja
    Wailea skrev 2011-01-23 21:06:40 följande:
    När jag shoppade och de såg mina högar frågade de bara om jag hade fått sms men bad inte att få kolla på det!

Hon som hade blivit ombedd att radera det (längre bak i tråden) måste råkat ut för ett riktigt knasigt Lindex, meningen är väl att de ska rensa bland allt gammalt nu och sälja så mycket som möjligt! 
    Så knasigt, sms:en gäller ju dessutom inte vid bara ett köptillfälle utan till ett visst datum.
  • Jenna82

Jag har inte Lindex club kort..men om jag ansöker om det imorgon i butiken vill säga då de förhoppningsvis släppt halva rean till alla..kan jag då köpa kläder på det med krediten man ansöker om??
    Vore ju kalas..då jag har det lite snålt med pengar tills på tisdag, löning.  

***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • Elinheterjag

Den här tråden ska jag genast lägga bland mina favoriter jag är dock oftast för seg för att hinna fynda fick mail från pop i torsdagss men hann inte dit förens på kvällen och då var det i principt helt utplockat

• winters
    Wailea skrev 2011-01-23 21:04:05 följande:
    Var för övrigt inne i en annan Lindex idag (inte för att jag direkt behövde fynda mer men svårt att låta bli iaf ) men där var nästan helt rent på rea så det skiljer sig verkligen mellan butiker...

Har tex inte lycktas hitta några ytterplagg annat är fleecejackor och skulle fortfarande behöva superpris på vinterkängor/stövlar någonstans...

Jag köpte Everest vinterkänger på Stadium för halva reapriset och Viking Play på Intersport för halva priset. Men det var några veckor sedan nu.
    Oscar 091001
  • Mirela

Någon som har varit på Åhlens i Gbg?  Är det någon ide att åka?

• AnkiFalun

jaha man får väl ta sig en tripp och hoppas på åhlens har halva rean idag nu då.
    Lindex var bara skit lite kvar och bara skit, tror ni dom hänger ut mer när rean början för alla?

• Tezz80

undrar oxå hur det är på Åhlens i Gbg men även Lindex o pop i femmanhuset, någon som var där i helgen?

• Lina D

Undrar också hur det är i stan, Göteborg!!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2