Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Ok. Kanske testar stinsen istället då...
Hemtex slutrea har börjat men dom har 3 betala för två istället för halva som dom brukar. Värdelös rea. Fanns en del jag hade velat ha men lät bli för priserna var inga fyndpriser direkt. Har hört att det går dåligt för hemtex så dom försöker väl spara in på reorna
Har fyndat massor på stadium! Tack för tipset!!
Var på ett par Stadium till i dag, så det blev två stora påsar till, verkligen superbra rea där! Dagens bästa fynd blev de vattentäta Timberland-kängorna för 99 kr, fick bli ett par som var 2 storlekar större oxå! :) Och gummistövlar för 50 kr går ju alltid åt... Dock fick man be dem plocka fram Timberland-kängorna från lagret för de hade gömt de där, kanske tyckte att det var väl billigt, tur att de har lagersaldo på nätet så att jag visste att de fanns! 
http://www.stadium.se/mode/juniorskor/kangor-stovlar/112040/timberland-hypertrail-h-l-wp
Jag har varit runt i V-ås idag inte överallt men i några butiker.
Halva reapriset på bl a: JC, Twilfit, Flash, öhum den damiga butiken bredvid Flash på wasagatan. Tack vare denna tråd gick jag också förbi Stadium där jag hittade en del bra barnkläder för halva reapriset bl a skaljacka!
Åhlens halva reapriset till viss del men ej i hela butiken. Jag tyckte utbudet var roligt på hemavdelningen men ej på barn och dam.
Dock hade ej Indiska i v-ås börjat halva reapriset än:( MQ tror jag inte heller börjat, men de brukar kanske vara lite sena.
hey tjejer !
brukar läsa er tråd och tycker den är super! Har shoppat massor på halva rean till min lilla tjej. Det konstiga var att de helt plötsligt slutade med halva rean på barn på kappahl men ej på dam och herr. Brukar de göra så?
Hur som vill jag tipsa om att det finns babyjackor på polarn & pyrets hemsida för 345:-, kostar egentligen 699:- . Jag beställde när de va fri frakt, tror dock den kostar nu. Vet att detta inte är en "shoppa på internet" tråd men e tvungen att tipsa om den jackan ändå då den är superfin och billig nu!