• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • ZZ12

Ngn som kan tipsa omStadium-butik i Stockholm med skor kvar i stl 25-27??:) Tack!!!

• JVmamma
    winters skrev 2011-07-28 16:51:50 följande:
    Var på ett par Stadium till i dag, så det blev två stora påsar till, verkligen superbra rea där! Dagens bästa fynd blev de vattentäta Timberland-kängorna för 99 kr, fick bli ett par som var 2 storlekar större oxå! :) Och gummistövlar för 50 kr går ju alltid åt... Dock fick man be dem plocka fram Timberland-kängorna från lagret för de hade gömt de där, kanske tyckte att det var väl billigt, tur att de har lagersaldo på nätet så att jag visste att de fanns! Skrattande
    www.stadium.se/mode/juniorskor/kangor-stovlar...
    Mitt Stadium hade inte skorna i lager fast det stod på lagersaldot på nätet. :(
  • star67

någon har tips var kan jag hitta en gunga som man kan hänga på balkongen över oss och vi har en lite altan som barnen kan gunga iblan??

• AochJsMamma
    Line80 skrev 2011-07-29 11:38:13 följande:
    det är de större jackorna som kostar 455:- tror jag det var.. de små reas för samma som på nätet.

de stora kostar 555 kr i butik.
    ★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
  • AochJsMamma

Shoppat på Stadium, håller med om att det är en tok br area. Köpt varor för ca 7 000 kr, betalat ca 1 700. Köpt Timberland skor i olika modeller till äldsta sonen, dito till sambon, North face skor till mig, Lacoste skor och Puma skor till mig, två Didriksons regnställ och en Didriksons skaljacka till äldsta sonen, mm mm.. supernöjd!

• tinakk
    AochJsMamma skrev 2011-07-29 21:05:18 följande:
    de stora kostar 555 kr i butik.
    ja, jag är ganska säker på att babyjackorna är dyrare i butik för jag ringde en tjej som jobbade på POP för att höra med storlek och så och då blev hon förvånad över att babyjackorna var så billiga på deras hemsida, och då sa hon att de var dyrare i butiken. 
  • AochJsMamma
    siiina skrev 2011-07-29 21:07:49 följande:
    ja, jag är ganska säker på att babyjackorna är dyrare i butik för jag ringde en tjej som jobbade på POP för att höra med storlek och så och då blev hon förvånad över att babyjackorna var så billiga på deras hemsida, och då sa hon att de var dyrare i butiken. 
    japp, är 110 % säker, iallafall på samtliga butiker här i GBG. Jag betsällde sönernas skaljackor på nätet då det var billigare än i butik (innan det blev 3 för 2).
  • solvera

OJ vilken shoppingvecka detta blev. Stadium blev över all förväntan. Blev mycket kläder coh skor till alla i hela familjen, BILLIGT!!!! Sen blev det en del på Åhlens, bla 4 snygga påslakan. Sååå himla nöjd!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2