• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • New mum
    charmmiss skrev 2010-07-27 22:07:01 följande:
    någon som vet när clas ohlson har halvarea?
    Brukar dem ha halva rea? Det visste jag inte...ska hålla koll på dem..man kanske hittar nått roligt där också  Flört
  • charmmiss
    New mum skrev 2010-07-27 22:20:21 följande:
    Brukar dem ha halva rea? Det visste jag inte...ska hålla koll på dem..man kanske hittar nått roligt där också  Flört
    japp det brukar de ha, har sett ut lite grejer som jag vill ha
  • Snorky

nån som vet när Indiska brukar köra halva rean då?? jag köpte 2 saker idag... om de börjar inom de närmsta dagarna kan man ju lämna tillbaka

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • väntar i Kina kön

Konstigt att inte polarn och pyret har halva reapriset på sin internet sida...
    Vet ni någon som har halva rea priset nu på internet?

• charmmiss
    Snorky skrev 2010-07-27 22:26:45 följande:
    nån som vet när Indiska brukar köra halva rean då?? jag köpte 2 saker idag... om de börjar inom de närmsta dagarna kan man ju lämna tillbaka
    de brukar väl köra t2b1 innan halvarean, borde ju komma inom kort tycker man.
    väntar i Kina kön skrev 2010-07-27 22:32:26 följande:

pop har ej halvarea i butik utan upp till 70% rabatt
  • Snorky
    väntar i Kina kön skrev 2010-07-27 22:32:26 följande:

det har de visst det... på vissa varor... de har 50-70% rea. Men det mesta av det billigaste är slut. Finns några plagg kvar även i webshoppen.
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Förälskad

Jag gjorde nyss en beställning på Lindex hemsida. Kläder till mig och kläder till min son. Ordinarie pris 1540 kr och jag gav 430 kr. Det var även fri frakt. Jag är supernöjd!!

• Mamma till Simon
    Tezz80 skrev 2010-07-28 11:55:31 följande:
    KossanMuu: för alla eller bara för medlemmar?
    för alla!
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2