• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Elisabeth83
    New mum skrev 2010-07-28 21:05:54 följande:
    Jag hade bytt och tagit 74 istället...hon ska ju kunna ha den i nån månad kanske..och det är ju inte höst än heller
    tänkte lite så. Får nog bli en tur till imorgon.. SÅ SYND ;) 
    Älskar mitt sötaste lilla Z!
  • Förälskad
    Elisabeth83 skrev 2010-07-28 21:19:14 följande:
    tänkte lite så. Får nog bli en tur till imorgon.. SÅ SYND ;) 
    Jag tycker också du ska byta. Det finns liksom inga tveksamheter Skrattande Byt!
  • Sassah

Här är en till som varit ute och fyndat. Foton på en del av det jag har handlat senaste veckan ligger uppe på bloggen www.villemo.se 

• Förälskad
    Sassah skrev 2010-07-28 21:38:59 följande:
    Här är en till som varit ute och fyndat. Foton på en del av det jag har handlat senaste veckan ligger uppe på bloggen www.villemo.se 
    Hihi. Fina kläder. Vi har samma smak du och jag. Min dotter har de kläderna också. Kanonfint!
  • Elisabeth83
    Sassah skrev 2010-07-28 21:38:59 följande:
    Den klänningen ville jag ha till dottern. Men fanns bara i stora storlekar. Så fick bli lite andra modeller ur den serien. Jättefina!! 
    Älskar mitt sötaste lilla Z!
  • Flickmamma

Hinner inte ut på rean förräns på lördag, så för säkerhetskull la jag en beställning på Lindex shop online. Köpte kläder för 440 kr som hade ursprungspris på 1648 kr. Mycket bra! Många presenter till barnens kusiner i Algeriet. Blir såå himla dyrt annars om inte 2 för 1 eller halva reapriset funnits! Blev en del till mina egna också såklart och ett långt linne till mig!

Nadia, Noura, Nadine och Adam, mina sötnosar!
  • papprika

Halleluja!  Prisa gudarna, skatteåterbäringen är här!
    Har oxå fyndat idag på Lindex!!!  (ibland undrar jag om det är normalt att gå igång så här mkt på rea!?  Det krävs inte mkt för att glädja en....)

Hittade svarta, fodrade Detroit jeans med mudd i midjan o foten, och skäms nästan att erkänna att det blev ett par i både stl 86, 92, 98 o 104....  Stackarn kommer få ha likadana jeans till han fyller 3.... tom eller 4???  Men 50kr stycket tycker jag var yppans!

Sen blev det lite lång- o kortärmade t-shirts o två skjortor, sammanlagt skulle det kosta 2000 o jag betalade 550:-, som hittat!

Dessutom blev det två par skor, ett par Timberland o ett par Kavat skor. Försökte förklara för sambon att ett par skor till en sådan liten person faktiskt kan kosta 500 spänn, så detta var trots allt billigt med 30% rea. 

Härlig shoppingdag!  

• papprika

Men, men, nu är det bara att spotta i nävarna o fynda mer ....

Hemtex.....
    är det ngn som vet om de brukar ha mer halva-rea-priset längre fram?  
    Var inne idag, o nu har de halva-rean på lite gardiner o plädar, men jag har spanat in lite handdukar som är på rean nu, men halva-rea-priset är ju trots allt bättre än bara rea..... 

Brukar Hemtex skicka ut mail/sms med erbjudanden till medlemmar?  
    Brukar de ha ngn stor drive med halva-rean?  Nån som vet hur det brukar vara på Hemtex???  

Tack på förhand!  

• Flickmamma
    papprika skrev 2010-07-28 23:48:15 följande:
    Halleluja!  Prisa gudarna, skatteåterbäringen är här!
    Har oxå fyndat idag på Lindex!!!  (ibland undrar jag om det är normalt att gå igång så här mkt på rea!?  Det krävs inte mkt för att glädja en....)

Hittade svarta, fodrade Detroit jeans med mudd i midjan o foten, och skäms nästan att erkänna att det blev ett par i både stl 86, 92, 98 o 104....  Stackarn kommer få ha likadana jeans till han fyller 3.... tom eller 4???  Men 50kr stycket tycker jag var yppans!

Sen blev det lite lång- o kortärmade t-shirts o två skjortor, sammanlagt skulle det kosta 2000 o jag betalade 550:-, som hittat!

Dessutom blev det två par skor, ett par Timberland o ett par Kavat skor. Försökte förklara för sambon att ett par skor till en sådan liten person faktiskt kan kosta 500 spänn, så detta var trots allt billigt med 30% rea. 

Härlig shoppingdag!  
    ska bara "bräcka" dig lite!! hihi hittade ett par helt nya VINCENT skor för 50 kr på barnloppis, ett felköp av mamman! Kostar 500 i butiken!
  • passau

Varit i 3 olika lindex och shoppat för typ 1200 till 2 tjejer... Vi åker till Thailand i jul och behöver därför även en mellan stl på sommarkläder... Men massor av kläder och även en fodrad regnkacka blev d... Stora börjar växa ur 104 så snart måste alla kläder bytas ut och utan rea skulle d bli hutlöst! Vad har era 3,5åringar (tjej) för stl? 104 funkar men 98 går absolut inte... Har börjat med 110 på tröjor men d känns som en stor stl... :-S

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2