• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Elisabeth83

I Linköping fanns det regnkläder kvar såg jag. De med bamse bland annat, som du har köpt förälskad. 

Älskar mitt sötaste lilla Z!
  • Förälskad
    AnkiFalun skrev 2010-07-29 17:07:36 följande:

Förälskad :

Vad kostade bamse regn jackan och byxorna?

Jag tror jag gav 174 kr för båda delarna.
  • Förälskad

De hade kostat runt 550 kr för båda delarna.

• Förälskad
    AnkiFalun skrev 2010-07-29 17:33:24 följande:
    Men det var ju kanon bra ju :)
    Jätte bra, jag är supernöjd. De hängde inte synligt kan jag säga. Långt ner så man knappt såg de.
  • Kinne79
    Förälskad skrev 2010-07-29 16:27:07 följande:
    Jag var in på Kappahl och blev förvånad över att de hade en sådan dålig REA.
    Ja, deras halva reapriset är redan över. Fattar inte varför, vill dom inte bli av med kläderna. För helt plötsligt är ju deras rea dyr iom att man kan fynda halva reapriset i annan butik.
  • Förälskad
    Kinne79 skrev 2010-07-29 19:26:21 följande:
    Ja, deras halva reapriset är redan över. Fattar inte varför, vill dom inte bli av med kläderna. För helt plötsligt är ju deras rea dyr iom att man kan fynda halva reapriset i annan butik.
    Märkligt. Jag undrar hur de tänker. Nu när det har varit löning också. Nåja.
  • leias

Hoppas det finns något kvar på rean på lindex imorn, ska till eskilstuna.

Jackor, byxor  i stl 86 el 92 vore perfekt. Tjejen ska börja dagis nu så massa kläder behövs. Shoppa lite över nätet men fanns så lite.
    Någon som varit i eskilstuna?

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2