• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • loppa80

Jag har oxå shoppat Lindex ta 2 bet 1 idag!!!!!

Vi har 4 lindex nära i Helsingborg. Första va de lite dåligt m stl jag ville ha, andra va toppen bra o 3e sådär så sen struntade jag i 4e :)

Bla regnkläder,gummistövlar mysbyxor, shorts o t-tröjor till nästa sommar, långarmade till höst samt halvtjocka termobyxor och överdragsbyxor blev det. o en klänning till mig.

även handlat skor stadium över nätet, pop över nätet och hm och cubus i affären så snart e kontot tömt :) men dagens lindexshopping skulle kostat nära 2354kr o jag betala 720. helnöjd!

• skrotis78

Åh vad jag har fyndat på LIndex idag. Äntligen kom 2 för 1!
    Köpte massor av kläder, tror det blev 17 plagg, som dottern ska ha vår/sommar 2011. Totalt gick det på 561 kr. Ordinarie pris skulle det ha kostat 2030 kr. Snacka om kap!
    Skrattande

• Snorky

Jag köper inte heller för nästa sommar... möjligtvis enfärgade shorts kanske... men inte annat... man vill ju ha det som är nytt då! Annars blir det bara att jag shoppar dubbelt o då blir det ju bara dyrt istället.

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Förälskad
    zasata skrev 2010-07-28 20:35:24 följande:
    bara jag som inte kan köpa för nästa sommar? Ytterkläder gör jag det med ibland, men annars vill jag köpa det då..

Nej det gör jag inte. Jag är impad att man gör det dock. Själv har jag ingen aning om vad som passar då och vad man vill ha för kläder så lång tid framåt.Skulle dock kläderna passa perfekt och man valt helt rätt så är det ju kanon.

• Elisabeth83

Har ju inte hängt i er tråd innan. Men har också fyndat på Lindex idag! Tjoho.. :) 

En vit overall med blå äpplen (fleece)
    En rosa jacka med rosor
    Ett par jeans
    En rosa tröja

Men vad tror ni? Köpte jackan i stl 68, hon är 67,5cm nu. Tänkte hon skulle ha den till hösten. Ärmen räckte henne precis över händerna. Ska man kanske gå och byta till en 74 i alla fall? 

allt för 249kr skulle egentligen ha kostat 736kr. :)  

Älskar mitt sötaste lilla Z!
  • zasata

jag köpte vinterkläder förra året på rea till dottern i år, som jag hoppas passar. men det får man ju tillbaka på T annars då det är stora plagg. men just klänningar också tänker jag..

• New mum
    Elisabeth83 skrev 2010-07-28 21:01:40 följande:
    Har ju inte hängt i er tråd innan. Men har också fyndat på Lindex idag! Tjoho.. :) 

En vit overall med blå äpplen (fleece)
    En rosa jacka med rosor
    Ett par jeans
    En rosa tröja

Men vad tror ni? Köpte jackan i stl 68, hon är 67,5cm nu. Tänkte hon skulle ha den till hösten. Ärmen räckte henne precis över händerna. Ska man kanske gå och byta till en 74 i alla fall? 

allt för 249kr skulle egentligen ha kostat 736kr. :)  
    Jag hade bytt och tagit 74 istället...hon ska ju kunna ha den i nån månad kanske..och det är ju inte höst än heller
  • Linapina

Måste bara tacka för denna tråden! :)

Tack vare er har jag oxå fått fyndat på Lindex idag!
    Det blev tre långärmade bodysar, ett par byxor, en skjorta och en velourjacka för 168kr!! Skiiitbra! :)

Och, även det tack vare denna tråden, så fick jag handlat gardiner på Hemtex förra veckan. Skulle kostat 600;-, men jag betalade 179;-.

Så himla bra tråd!!! Skrattande

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2