Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
är det bara jag som laddar inför rean imon på åhlens? Vet ni om dem kommer ha halva reapriset på allt? typ väskor, leksaker,påslakan också?
jag ska vara där 9.55 är mitt mål
hoppas utan barn men troligare med... men men d spelar inte så stor roll...
fynda ska jag å barnen spänner jag fast i vagnen så länge så jag inte behöver leta bortsprungna barn med ;-D
men vi har ett litet varuhus så d lär gå rätt fort*L*
Var in på COOP (i Valbo) ikväll och då var det halva reapriset på barnkläder där. Tyvärr inte på skor än. Men det blev lite mer kläder handlade ändå.... Det börjar ju bli dyrt att hänga i den här tråden!! Ha-ha. Och imorgon blir det Åhlens!! Inte för att vi direkt behöver någonting, men ändå.
Bara jag som tror att TS är ute och springer i butikerna hela dagarna?
Klassikern: Har Linnea blivit storasyster än? Läste nåt om det i någons gästbok, grattis i sånt fall!!
Är det helt hundra att det är halva på Åhlens imorgon? Vet att ngn pratat med kundtjänst, men vågar man lita på det? :)
Spanat lite i går på saker att shoppa men lät ju bli i avvaktan på halva.
Någon som vet hur deras eget märke är i skalkläder?
Jag har varit inne på tre Lindex utan att shoppa någonting... Hittade inte ett skit. Jo, en klänning till dottern på ett ställe men EN sak kan man ju inte köpa när det är 2 för 1 och när det är 2 för 1 så vill man ju hitta två saker som kostar ungefär lika mycket. :)
Kappahl fyllde på med rea idag där jag var, så hade det varit halva där hade jag handlat en hel del. De hade dock gjort om så det var halva reapriset på herr för alla nu.