• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Förälskad
    Lejån skrev 2010-07-29 22:23:54 följande:
    Är det helt hundra att det är halva på Åhlens imorgon? Vet att ngn pratat med kundtjänst, men vågar man lita på det? :)
    Spanat lite i går på saker att shoppa men lät ju bli i avvaktan på halva.

Någon som vet hur deras eget märke är i skalkläder?

Jag har varit inne på tre Lindex utan att shoppa någonting... Hittade inte ett skit. Jo, en klänning till dottern på ett ställe men EN sak kan man ju inte köpa när det är 2 för 1 och när det är 2 för 1 så vill man ju hitta två saker som kostar ungefär lika mycket. :)

Kappahl fyllde på med rea idag där jag var, så hade det varit halva där hade jag handlat en hel del. De hade dock gjort om så det var halva reapriset på herr för alla nu.
    Jahopp, så du hittade ingenting, vad tråkigt för dig. Hoppas du hittar någonting på annan rea snart då!!
  • Snorky
    Lejån skrev 2010-07-29 22:23:54 följande:
    Är det helt hundra att det är halva på Åhlens imorgon? Vet att ngn pratat med kundtjänst, men vågar man lita på det? :)
    Spanat lite i går på saker att shoppa men lät ju bli i avvaktan på halva.

Någon som vet hur deras eget märke är i skalkläder?

Jag har varit inne på tre Lindex utan att shoppa någonting... Hittade inte ett skit. Jo, en klänning till dottern på ett ställe men EN sak kan man ju inte köpa när det är 2 för 1 och när det är 2 för 1 så vill man ju hitta två saker som kostar ungefär lika mycket. :)

Kappahl fyllde på med rea idag där jag var, så hade det varit halva där hade jag handlat en hel del. De hade dock gjort om så det var halva reapriset på herr för alla nu.
    Ja, litar man inte på kundtjänst får man väl låta bli att gå dit, eller vad menar du??? vem skulle veta bättre?
    Åhlens brukar alltid börja halva rean på en fredag o förra året började de en vecka tidigare, så det borde stämma...
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Lejån
    Snorky skrev 2010-07-29 22:35:21 följande:
    Ja, litar man inte på kundtjänst får man väl låta bli att gå dit, eller vad menar du??? vem skulle veta bättre?
    Åhlens brukar alltid börja halva rean på en fredag o förra året började de en vecka tidigare, så det borde stämma...
    Åhlens kundtjänst kanske har bra koll, det har ju hänt att andra butikers kundtjänster inte har haft helt rätt i alla lägen. Men menade inget speciellt, självklart väljer man själv om man går dit eller inte..
    längtar efter sommar & sol
  • Förälskad
    Coca cola light skrev 2010-07-29 22:38:19 följande:
    Nu har lagt ut bilder på min reashopping i min blogg om någon är intresserad. www.lovelypinkandblue.wordpress.com
    Du är ju GALEN kvinna!! Så mycket kläder Skrattande
  • star67

jag har redan köpt två klänningar men går bra och köpa om på halvapriset eller??
    annars ska lämna tillbaka och köpa på nytt de hade flera såna som jag köpt.

• passau

Japp! Jag har inget liv ränner heeeela dagarna på stan pappa fyller 60 på måndag... Jag letar paket men hittar bara annat... Ff inte hittat ngt lämpligt till honom

• Förälskad
    passau skrev 2010-07-29 22:42:18 följande:
    Japp! Jag har inget liv ränner heeeela dagarna på stan pappa fyller 60 på måndag... Jag letar paket men hittar bara annat... Ff inte hittat ngt lämpligt till honom
    Du kan ju köpa ett jätte paket till honom med massor av fina kläder från Lindex?? Tungan ute
  • Klassikern

Förälskad:
    Jag bor i Valbo, så det blir ju nästan ett besök om dagen på köpis såhär i reatider.
    På Lindex var det skapligt på t2b1-rean första dagen (i tisdags), men nu har ju både jag och min kusin varit där, så nu är det väl inte så mycket kvar...Med andra ord - jag har ingen koll.

Jo, Linnéa har blivit storasyster. Det är ganska längesedan nu. I april - förra året.

• Lejån
    Coca cola light skrev 2010-07-29 22:38:19 följande:
    Nu har lagt ut bilder på min reashopping i min blogg om någon är intresserad. www.lovelypinkandblue.wordpress.com
    I vilken butik hittade du jackorna? Såg att vi "delar" butiker... :)
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2