• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Medusan
    New mum skrev 2010-08-08 14:11:51 följande:
    va? kostar det 124kr i butik och om man beställer på nätet så är det 249kr? Kan detta vara sant? Får man inte halva rean på nätet?
    Det var det jag funderade på med skorna också som jag köpt på nätet, om man får dem till halva rea i butik är det ju ganska ovärt

Då ska jag lämna tillbaka dem i butik och köpa för halva rea
  • jordnöten
    Medusan skrev 2010-08-08 13:49:36 följande:
    Var det halva rea på dem eller kostar de 199 kr?
    Nedsatta från 699kr till 199kr. Ingen halva reapris på dem.
  • Medusan
    jordnöten skrev 2010-08-08 15:24:08 följande:
    Nedsatta från 699kr till 199kr. Ingen halva reapris på dem.
    Aha ok, då blir det inte billigare att handla dem i affären. Tack för svar
  • Lejån
    versus skrev 2010-08-08 10:37:29 följande:
    *fniss*
    Hej Lejån här blev det liiiiiiiitet med 90.
    Men det var värst! Jag tror jag skulle kunna använda skärp på A:s byxor för de är stora... *suck* Varför måste regnbrallor vara så himla vida för!?
    längtar efter sommar & sol
  • Flickmamma
    zasata skrev 2010-08-08 09:37:25 följande:
    Hur länge är det öppetköp på lindex rea?
    7 dagar
  • New mum

Ingen som vet hur det funkar om jag beställer från nätet på stadium och hämtar i butiken? Får jag då halva rea priset på regnkläderna Didriksons ? Eller betalar jag 249kr? Vill gärna ha den till sonen och dem har inte den i butiken.

• Smilla75
    New mum skrev 2010-08-08 17:30:02 följande:
    Ingen som vet hur det funkar om jag beställer från nätet på stadium och hämtar i butiken? Får jag då halva rea priset på regnkläderna Didriksons ? Eller betalar jag 249kr? Vill gärna ha den till sonen och dem har inte den i butiken.
    Nätpriset förstås.
  • star67

Hur mycket har ni köpt på rea bara vanliga kläder för barn utan jackor o overaller ?? jag har köpt för 1049 kr till min dotter om jag inte har glömt något, och 330 kr till min son några presenter också.

• winters
    star67 skrev 2010-08-08 17:55:35 följande:
    Hur mycket har ni köpt på rea bara vanliga kläder för barn utan jackor o overaller ?? jag har köpt för 1049 kr till min dotter om jag inte har glömt något, och 330 kr till min son några presenter också.
    äsch, det vill jag inte ens summera, men det är många tusen känns det som... men det är bara att tänka på hur många fler tusenlappar det skulle blivit om allt varit på ordinarie pris! Skrattande
    Oscar 091001
  • LeoNo4AleXo6
    New mum skrev 2010-08-08 17:30:02 följande:
    Du får nog betala nätpriset.

De bygger om butiken så de vill nog bara få bort reavaror...
    Ring och kolla
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2