Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!

Var på Maxi idag och dom hade REA på massor av leksaker och filmer. Köpte Tingeling och Pettson o Findus för 29:-/styck smat Holst (kan den ha hetat så?) för 39:-
visst är det så. men kan man låta bli att inte köpa en tröja som kostar 20 kr när den bara är helt ok och inte helt fantastisk, måste ha!!!
jag erkänner, jag luras mycket av prislappen och REA. Det gäller att hålla huvudet kallt. Men samtidigt är det ju galet bra att kunna köpa ett par skor 70% billigare än vad senaste modellen gör. så, me like rea. man blir så glad och nöjd när man gör fynd. och tvärtom när man inte hittar nåt... men, jag har nog haft ovanlig tur denna sommaren
blev en tur till nacka igår med barnen, varsin solhatt med "cars" på från lindex, 34.50 för båda! (halva reapriset) en jeansjacka till mig, kort modell, med lite runda nitar upptill.. 99kr nu på rean!
Kappahl hade inte halva reapriset på allt ännu, cubus hade bara halva priset... åhlens hade kvar en del, inte till pojkar massa till flickor... (blev ett par tights till mig, svarta med runda små nitar)
sen åkte vi hemåt för å fixa lite hemma...
lördag blir det shopping i city! Nu jobba! Trevlig vecka till alla!

den var för 59 kr