• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • star67
    winters skrev 2010-08-08 18:16:21 följande:
    äsch, det vill jag inte ens summera, men det är många tusen känns det som... men det är bara att tänka på hur många fler tusenlappar det skulle blivit om allt varit på ordinarie pris! Skrattande
    ja det är sant men ibland man köper något onöjdigt när det är så biligt.
  • LindaPalm

Var på Maxi idag och dom hade REA på massor av leksaker och filmer. Köpte Tingeling och Pettson o Findus för 29:-/styck smat Holst (kan den ha hetat så?) för 39:-

• lindalake
    star67 skrev 2010-08-08 18:40:24 följande:
    ja det är sant men ibland man köper något onöjdigt när det är så biligt.

visst är det så. men kan man låta bli att inte köpa en tröja som kostar 20 kr när den bara är helt ok och inte helt fantastisk, måste ha!!!

jag erkänner, jag luras mycket av  prislappen och REA. Det gäller att hålla huvudet kallt. Men samtidigt är det ju galet bra att kunna köpa ett par skor 70% billigare än vad senaste modellen gör. så, me like rea. man blir så glad och nöjd när man gör fynd. och tvärtom när man inte hittar nåt... men, jag har nog haft ovanlig tur denna sommaren

• carinaekvall

blev en tur till nacka igår med barnen, varsin solhatt med "cars" på från lindex, 34.50 för båda! (halva reapriset) en jeansjacka till mig, kort modell, med lite runda nitar upptill.. 99kr nu på rean! 
    Kappahl hade inte halva reapriset på allt ännu, cubus hade bara halva priset... åhlens hade kvar en del, inte till pojkar massa till flickor... (blev ett par tights till mig, svarta med runda små nitar)

sen åkte vi hemåt för å fixa lite hemma...
    lördag blir det shopping i city! Nu jobba! Trevlig vecka till alla! 

• proudtobe
    Malo skrev 2010-08-06 06:30:06 följande:
    Vilket stadium var ni på? Bergvik eller inne i stan? Skor skulle behövas här.
    Inne i stan... kanske finns på bergvik också har inte kollat. men i stan var det massor när jag var där iaf
  • HugoochVilma
    Sofeus skrev 2010-08-06 16:38:20 följande:
    Köpte ett par goretex skor adidas, helt suveräna. Kostat 699:- finns nu på stadiums rea för 199:-.
    Perfekta att ha i höst när det är regnigt och lite kyligt!
    www.stadium.se/sport/uteliv-resa/skor/087808/...
    Tack för tipset. Hugo får ett par likadana Skrattande
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Flickmamma
    HugoochVilma skrev 2010-08-09 08:53:56 följande:
    Tack för tipset. Hugo får ett par likadana Skrattande
    Visade dem för Nadine snart 4 år och hon bara skrattade och sa men mamma det är ju pojksskor, suck och jag som tycker att de verkar så bra.
  • Smilla75
    Flickmamma skrev 2010-08-09 16:12:47 följande:
    Visade dem för Nadine snart 4 år och hon bara skrattade och sa men mamma det är ju pojksskor, suck och jag som tycker att de verkar så bra.
    Samma här. Min sade "de är inte rosa"....
  • anette 81
    Flickmamma skrev 2010-08-09 16:12:47 följande:
    tur dottern inte kan välja själv än
  • star67
    carinaekvall skrev 2010-08-09 05:55:13 följande:
    blev en tur till nacka igår med barnen, varsin solhatt med "cars" på från lindex, 34.50 för båda! (halva reapriset) en jeansjacka till mig, kort modell, med lite runda nitar upptill.. 99kr nu på rean! 
    Kappahl hade inte halva reapriset på allt ännu, cubus hade bara halva priset... åhlens hade kvar en del, inte till pojkar massa till flickor... (blev ett par tights till mig, svarta med runda små nitar)

sen åkte vi hemåt för å fixa lite hemma...
    lördag blir det shopping i city! Nu jobba! Trevlig vecka till alla! 
    solhatt med "cars" på från lindex, 34.50 för 1 st eller båda?? jag köpte en för 29 kr Rynkar på näsan den var för 59 kr
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2