Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
tror dom plockat bort d mesta av rea kläderna här...
i slutet av förra v fanns massor, idag fanns inte ens en halv snurrställning i varje omgång(kill, tjej, baby)
köpte billiga solhattar som dottern tappar bort hela tiden... 14.50 helt ok att tappa bort*L*
i alingsås köpte jag dem, finns i gbg också. de har inte frikopplade pedaer
SMS från KappAhl!
"Slutrea hos KappAHl!
Just nu är det halva reapriset på ALLA varor i ALLA KappAhlbutiker, t.om 19/8.
Välkommen!"
[självfallet inte min butik]
sånt sms har inte jag fått :(
Alltså den här tråden ruinerar mig...
Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!
Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....
Alltså den här tråden ruinerar mig...
Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!
Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....
mig med!
hon på lindex frågade idag om jag köper rätt mkt kläder... hrm...
men 39:- för ett solsett byxa/tröja till nästa år kan man inte hoppa över*L*
Fyndade barnpjamasar och damtunikor på kappahl idag och flera gardiner på hemtex. Lööve rea
Ja, ÄNTLIGEN halva rean på Hemtex! Så nu blev det två nya täcken! Skönt att man inte köpte för några veckor sedan. :)
Här var det dock väldigt urplockat på bäddset, så jag undrar just om de hade rensat undan lite...