• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • carinaekvall
    star67 skrev 2010-08-09 18:25:36 följande:
    solhatt med "cars" på från lindex, 34.50 för 1 st eller båda?? jag köpte en för 29 kr Rynkar på näsan den var för 59 kr
    34.50 för båda två, 79:50 var fullpris sen prissänkt till 34:50 och nu halva Rea priset... fanns både solhatt o kepsar där, den store sonen fick välja, hellre solhatt än keps.. hoppas bara han tycker det nästa sommar oxå  
  • carinaekvall

Angående coop, coop på värmdö har enstaka skor på halva reapriset (dock endast fåtal) kläder är det endast 50% på just nu, ej halva reapriset där ännu... (i alla fall inte i torsdags, om ngn får veta annat så uppdatera gärna läget )

• HugoochVilma

Tycker det är dåligt med nätbutiker som kör halva reapriset! Någon som vet fler än Lindex?

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • emme 86

"Råkade" ramla in på Lindex idag, igen.

Fick köpt mig en fin babyfleece-overall med äppeltryck på som lillkillen kan ha i vinter. 49,50:-
    Dom pengarna får jag ju lätt igen sen på T.

• winters
    emme 86 skrev 2010-08-10 18:00:12 följande:

"Råkade" ramla in på Lindex idag, igen.

Fick köpt mig en fin babyfleece-overall med äppeltryck på som lillkillen kan ha i vinter. 49,50:-
    Dom pengarna får jag ju lätt igen sen på T.

Den tog de 29,50 för på "mitt" Lindex, men 49,50 är ju galet billigt det oxå! Skrattande
    Oscar 091001
  • HN79

ica maxi säljer ut sian trehjulingar för 199. Köpte två st häromdagen som får ligg å vänta tills i vår. perfekt

• winters
    HN79 skrev 2010-08-10 20:32:52 följande:
    ica maxi säljer ut sian trehjulingar för 199. Köpte två st häromdagen som får ligg å vänta tills i vår. perfekt
    vet du om pedalerna är frikopplade?
    Oscar 091001
  • Sofeus
    HN79 skrev 2010-08-10 20:32:52 följande:
    Jaså, vart då? I söndags när jag var på min maxi så reade de inte dem.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2