• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Förälskad
    Klassikern skrev 2010-08-12 16:46:37 följande:

Alltså den här tråden ruinerar mig...

Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!

Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....

Hade de halva rea priset på skor nu??? Jag som köpte skor där för halva priset under veckan. *grrrrr*
  • Sofeus

Tror det är lite olika i olika städer. Hos oss hade varken maxi 3-hjulingarna på rea eller coop halva reapriset på skror eller kläder. Typiskt att man bor i fel stad. Nån som vet om Jönköping har halva rea på coop och 3 hjulingar på rea??

• lindalake

Hörrni. Jag gjorde nog ändå bästa fyndet.

Beställde de där goretex adidas skorna från Stadium. Fick det skickat och skulle betala i butik. Betalade inte p-avgiften för äsch, det går ju snabbt. tog säkert 25 minuter för att jag fick vänta på att nån skulle komma och hämta från lagret, stå lite i kö osv. och få med mig barnen. yayh! 300 kr i böter. Det är ju så jäkla typiskt också! man är så dumsnål. Nåja, skorna blev ändå billigare än om jag köpt dem på fullpris... helt galet alltså. både att jag "sparade" och att jag fick p-bot. Hade ju varit bra mycket smidigare om jag skickat hem dem direkt istället...

• Förälskad
    lindalake skrev 2010-08-12 23:22:29 följande:

Hörrni. Jag gjorde nog ändå bästa fyndet.

Beställde de där goretex adidas skorna från Stadium. Fick det skickat och skulle betala i butik. Betalade inte p-avgiften för äsch, det går ju snabbt. tog säkert 25 minuter för att jag fick vänta på att nån skulle komma och hämta från lagret, stå lite i kö osv. och få med mig barnen. yayh! 300 kr i böter. Det är ju så jäkla typiskt också! man är så dumsnål. Nåja, skorna blev ändå billigare än om jag köpt dem på fullpris... helt galet alltså. både att jag "sparade" och att jag fick p-bot. Hade ju varit bra mycket smidigare om jag skickat hem dem direkt istället...

Ja men tänk så man håller på. Det är så typiskt! Tur att det bara var 300 kr. En gång parkerade min mamma omedvetet på en handikapparkering på Arlanda när hon skulle hämta mig. Hon betalade biljettavgift samt fick en p-bot på 1000kr. Hallelulja!!
  • Flickmamma

Ibland är rean billigare än halva reapriset. Såg en fin tröja för någon vecka sen på Lindex som hade kostat 149 kr, nedsatt till 99 kr och sen halva alltså 49.50 men den fanns inte i rätt storlek. Idag var jag in på¨Lindex i Lund och de hade slutat med halva reapriset men hade några snurrstänger med reakläder och där hängde tröjan i rätt storlek för 39,50. Knep den direkt!

• Snorky
    Flickmamma skrev 2010-08-13 19:08:32 följande:
    Ibland är rean billigare än halva reapriset. Såg en fin tröja för någon vecka sen på Lindex som hade kostat 149 kr, nedsatt till 99 kr och sen halva alltså 49.50 men den fanns inte i rätt storlek. Idag var jag in på¨Lindex i Lund och de hade slutat med halva reapriset men hade några snurrstänger med reakläder och där hängde tröjan i rätt storlek för 39,50. Knep den direkt!
    Men Lindex har ju sänkt sina kläder ytterligare efter att de tog bort halva rean... så all rea där är snorbillig. Jag köpte en klänning igår som kostade 199:- på reaprislappen... men alla klänningar sålde de för 79:-
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Flickmamma
    Snorky skrev 2010-08-13 23:04:18 följande:
    Men Lindex har ju sänkt sina kläder ytterligare efter att de tog bort halva rean... så all rea där är snorbillig. Jag köpte en klänning igår som kostade 199:- på reaprislappen... men alla klänningar sålde de för 79:-
    79 kr klänningar, det missade jag............
  • star67

någon har tips på skor till en 18 mån som ska börja dagis, gärna något bekväm??

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2