• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Förälskad
    star67 skrev 2010-08-14 10:04:07 följande:
    någon har tips på skor till en 18 mån som ska börja dagis, gärna något bekväm??
    Jag tycker alla Kavatskor är bra, vinter, vår, sommar och höst.
  • lindalake

ja, jag köpte jeans för 99kr till mig och 2 klänningar för 29.50/st till dottern på Lindex idag. Riktigt nice Fast sen blev det ett par byxor med 30% rabatten också

• star67
    Klassikern skrev 2010-08-12 16:46:37 följande:

Alltså den här tråden ruinerar mig...

Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!

Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....

vi hade bara 50% på ordpris tror för att det står bara ett lapp med 50% men kanske de drar mer eller??
    Om barnet har 13 cm fotlängd vilken stl ska man ha?? Eller hur många cm ska sko vara störe än foten??
  • Mandarin
    star67 skrev 2010-08-14 18:53:08 följande:
    Hon ska ha 1,5 cm större i skor än fotens längd. 13cm = 14,5 i inner mått= stl 23  fast det bror ju på märket också
  • star67
    Mandarin skrev 2010-08-14 19:00:30 följande:
    Hon ska ha 1,5 cm större i skor än fotens längd. 13cm = 14,5 i inner mått= stl 23  fast det bror ju på märket också
    ja jag också tycker att 23 passar bättre men de hade bara stl 22 kvar och de var mjuka och sköna men kanske blir för små snart.
  • Mandarin

det bror ju hur fort  hon växer i sina fötter. Alex hadde stl 21 från okt till nu sedan hoppade hon stl 22 o 23 och nu har hon 25. jag räknar med att hon kan ha 25 i vinter också. 

• segnälkab

jag var inne på vero moda igår och handlade 2 par jeans som det var 70% på så knep dom för 75:- paret. ord prois var 599! det kallar jag fynd.

• winters
    Snorky skrev 2010-08-13 23:04:18 följande:
    Men Lindex har ju sänkt sina kläder ytterligare efter att de tog bort halva rean... så all rea där är snorbillig. Jag köpte en klänning igår som kostade 199:- på reaprislappen... men alla klänningar sålde de för 79:-
    På alla Lindex jag var på hade de först alla damklänningar för 79,50 och sedan 2 för 1 och efter det halva reapriset, så jag har fyndat många för 40 kr! :) Men det kanske har varit olika i olika butiker. 80 kr är ju billigt vilket som! :)
    Oscar 091001
  • versus

Vill bara tipsa om att vårt coop forum/obs kör "lagerrensning" med nåra ställ. 20 kr plagget !!!!!

Kanske bara lokalt och här var det ruggarns utplockat. Min mor hade hittat 3 par manchesterbrallor. Var där och hittade ett par bebisjeans+en kofta...så åk å kolla...sedan hade de endast bara rea 50% på annat .

• Waitmstar
    http://www.barnskoshopen.se 's pangpriser är jag riktigt nöjd med!! Hittade höst/vinterkängor och gympadojor till priser en smålänning gillar.  350 för båda.  Kängorna kostade utan rea 450 spänn.  Dessutom snabb leverans och hjälp med storleken.. 
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2