Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
ja, jag köpte jeans för 99kr till mig och 2 klänningar för 29.50/st till dottern på Lindex idag. Riktigt nice Fast sen blev det ett par byxor med 30% rabatten också
Alltså den här tråden ruinerar mig...
Idag blev det halva reapriset på Hemtex i Valbo. Köpte 4 bäddset till enkelsängar och 1 till dubbelsängen. Allt i satin. Kompletterade med 4 örngott och ett lakan till dubbelsängen. Kom iaf inte över 900 kr!
Råkade visst köpa typ 15 par sommarskor för ca 895 kr till barnen i nästkommande storlekar också (Coop i Valbo hade halva reapriset). Mestadels Pax. Trångt i garderoben nu....
det bror ju hur fort hon växer i sina fötter. Alex hadde stl 21 från okt till nu sedan hoppade hon stl 22 o 23 och nu har hon 25. jag räknar med att hon kan ha 25 i vinter också.
jag var inne på vero moda igår och handlade 2 par jeans som det var 70% på så knep dom för 75:- paret. ord prois var 599! det kallar jag fynd.
Vill bara tipsa om att vårt coop forum/obs kör "lagerrensning" med nåra ställ. 20 kr plagget !!!!!
Kanske bara lokalt och här var det ruggarns utplockat. Min mor hade hittat 3 par manchesterbrallor. Var där och hittade ett par bebisjeans+en kofta...så åk å kolla...sedan hade de endast bara rea 50% på annat .