• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • HugoochVilma
    versus skrev 2010-08-14 20:40:19 följande:
    Vill bara tipsa om att vårt coop forum/obs kör "lagerrensning" med nåra ställ. 20 kr plagget !!!!!

Kanske bara lokalt och här var det ruggarns utplockat. Min mor hade hittat 3 par manchesterbrallor. Var där och hittade ett par bebisjeans+en kofta...så åk å kolla...sedan hade de endast bara rea 50% på annat .
    ÅÅÅ, VAR? Ska nog ta en tripp idag till "vårt" Coop och kolla läget...
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Pepper79

Har Coop Forum märkesskor eller är det vara egna märken de har? Har ingen coop där jag bor, men ska ev. åka förbi någon idag.

Dotterns fötter har tokvuxit nu så alla skor är precis på gränsen till för små

(¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Lillebror BF 101027 ღ ¸.?°´¯)
  • versus
    HugoochVilma skrev 2010-08-15 07:24:16 följande:
    ÅÅÅ, VAR? Ska nog ta en tripp idag till "vårt" Coop och kolla läget.
    I Umeå...galet billigt!!! Men vet inte om det är så mycket kvar nu
  • star67
    Pepper79 skrev 2010-08-15 09:12:29 följande:
    Har Coop Forum märkesskor eller är det vara egna märken de har? Har ingen coop där jag bor, men ska ev. åka förbi någon idag.

Dotterns fötter har tokvuxit nu så alla skor är precis på gränsen till för små
    de har kavat och pax också
  • Snorky
    winters skrev 2010-08-14 20:09:19 följande:
    På alla Lindex jag var på hade de först alla damklänningar för 79,50 och sedan 2 för 1 och efter det halva reapriset, så jag har fyndat många för 40 kr! :) Men det kanske har varit olika i olika butiker. 80 kr är ju billigt vilket som! :)
    jo, så var det här också. Men den klänningen jag köpte var inte nedsatt första omgången, utan kom på rea senare... eller jag såg iaf inte den innan. Tyckte iaf 79:- var ett himla bra pris!
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • star67

finns några plagg som är på rea på visa butiker medan de är på ord pris på andra det beror på att de har bara några plagg som är kvar. tex de dära bamse randiga baddräkt var på rea på en butik och ordpris på andra.

• LindaPalm

Ngn som vet om obs finns kvar i rotebro eller har det bara blivit en ren och skär matbutik?

• Line80
    LindaPalm skrev 2010-08-15 22:19:06 följande:

Ngn som vet om obs finns kvar i rotebro eller har det bara blivit en ren och skär matbutik?

det är coop extra där nu. coop forum närmaste är i Häggvik (vid stinsen) numera.
    ..:: Nicole 2002 & Colin 2005 :: Lillasyster BF aug/sept 2010 ::..
  • papprika

Ngn som kan tipsa om vilka Coop Forum samt ICA Maxi i Stockholmsområdet som har haft bra reor (ex halva-priset-på rea-priset)??  
    Har inte hittat ngn som varit riktigt bra, och verkar vara individuellt butik för butik (ffa ica maxi)....

• LindaPalm

Line80: Tack.

Var på Maxi arlandastad idag och fyndade en body med barbapapa för 15:- till lilltjejen samt ett linne till storasyster för 15:-
    förra veckan kom jag hem med ett Hello Kitty sandset för 30:- som kommer agera födelsedagspresent i april sen. :)

Finns nog bra rea på vårt Maxi beroende på vad man ska ha. En vattenslang för 29:- sålde dom idag också om man behöver sånt... :)

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2