• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Medusan
    sophiie skrev 2010-08-19 10:39:29 följande:
    Fick just ett mail från Indiska... 20% på halva reapriset.. vet inte om man måste vara medlem för att ta del av erbjudandet eller inte.. Jag raderade mail fort som attans.. Har inte råd med fler klädinköp denna månad.. Flört
    Jag fick också ett sådant mail och om någon vill kan jag maila över kupongen
  • HugoochVilma
    sophiie skrev 2010-08-19 10:39:29 följande:
    Fick just ett mail från Indiska... 20% på halva reapriset.. vet inte om man måste vara medlem för att ta del av erbjudandet eller inte.. Jag raderade mail fort som attans.. Har inte råd med fler klädinköp denna månad.. Flört
    Jag fick också kupongen! Vad jag förstår det som är det bara att skriva ut å ta med?
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • LindaPalm
    Medusan skrev 2010-08-19 12:51:12 följande:
    Jag fick också ett sådant mail och om någon vill kan jag maila över kupongen
    maila gärna över den! ;)
    ska in till stan imorrn o ett par kronor kan jag nog tilåta mig spendera även på indiska.
  • Medusan
    LindaPalm skrev 2010-08-19 21:43:46 följande:
    maila gärna över den! ;)
    ska in till stan imorrn o ett par kronor kan jag nog tilåta mig spendera även på indiska.
    Skicka över din mailadres så ordnar jag det
  • Medusan

Testar att lägga in den här, om det inte fungerar kan jag maila den som sagt:

• LindaPalm
    Medusan skrev 2010-08-19 22:50:51 följande:
    Testar att lägga in den här, om det inte fungerar kan jag maila den som sagt:

TACK!
  • HugoochVilma
    star67 skrev 2010-08-20 10:11:28 följande:
    någon har beställd gummi stövlar från ellos, hur är de i stl ?? om hon har 14 cm  skulle stl 23 passa henne??
    dem hära !!  deras Måttabell stämmer??
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?Cate...#
    De var fina Skrattande. Jag har ett par andra gummistövlar från Ellos, och de har jag uppfattat som "normala" i storlekarna.
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • star67
    Rynkar på näsan hur är de i stl gämför med skopunkten för att dem hon hade är från där.

HugoochVilma skrev 2010-08-20 10:16:00 följande:
    De var fina Skrattande. Jag har ett par andra gummistövlar från Ellos, och de har jag uppfattat som "normala" i storlekarna.
  • LindaPalm

Var in en vända på Åhlens idag och dom hade plcokat fram  massor med badkläder idag (?!) o satt på halva rea priset. Köpte ett bar barbapapa badtrosor för 30:-

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2