Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Några affärer i Uppsala som man inte får missa att gå in i?! (såklart med halva priset rea!). Åker dit om en halvtimme!!! Så tacksam för snabba svar!
Hittade en påse idag när jag letade efter en helt annan sak. Innehållet? Jo bland annat ett par Pax träningsskor och vinterkängor, samt märkeslösa träningsskor och vinterkängor samt ett Abeko regnställ. Allt naturligtvis inhandlat för halva reapriset och snart i passande storlek för äldsta dottern. Det skrämmande är bara att jag inte hade ett endaste minne av dessa grejer. Jag kände liksom inte ens igen dem då jag såg dem. Jag var på väg att börja kolla efter skor i just dessa storlekar!!!
Hmm, handlar jag för mycket, eller?!
.Vet inte om ngn har tipsat om det ännu...
ICA Maxi på 421 (GBG) har 75% rabatt på sommarleksaker även en del husgeråd, trädgård m.m.
Någon som vet om åhlens fortfarande har halva reapriset?
Tack! Då tar jag en sväng dit, säkert utplockat nu men nått fynd kanske man kan göra :)
Fick just ett mail från Indiska... 20% på halva reapriset.. vet inte om man måste vara medlem för att ta del av erbjudandet eller inte.. Jag raderade mail fort som attans.. Har inte råd med fler klädinköp denna månad..