• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Line80
    LindaPalm skrev 2010-08-16 22:20:08 följande:
    Line80: Tack.

Var på Maxi arlandastad idag och fyndade en body med barbapapa för 15:- till lilltjejen samt ett linne till storasyster för 15:-
    förra veckan kom jag hem med ett Hello Kitty sandset för 30:- som kommer agera födelsedagspresent i april sen. :)

Finns nog bra rea på vårt Maxi beroende på vad man ska ha. En vattenslang för 29:- sålde dom idag också om man behöver sånt... :)
    jag va där idag men gick aldrig in på maxi.. då har dom nog sänkt priserna ytterligare låter det som!
    ..:: Nicole 2002 & Colin 2005 :: Lillasyster BF aug/sept 2010 ::..
  • Klassikern

Hittade en påse idag när jag letade efter en helt annan sak. Innehållet? Jo bland annat ett par Pax träningsskor och vinterkängor, samt märkeslösa träningsskor och vinterkängor samt ett Abeko regnställ. Allt naturligtvis inhandlat för halva reapriset och snart i passande storlek för äldsta dottern. Det skrämmande är bara att jag inte hade ett endaste minne av dessa grejer. Jag kände liksom inte ens igen dem då jag såg dem. Jag var på väg att börja kolla efter skor i just dessa storlekar!!!

Hmm, handlar jag för mycket, eller?!

• versus
    Klassikern skrev 2010-08-17 18:02:19 följande:
    Hittade en påse idag när jag letade efter en helt annan sak. Innehållet? Jo bland annat ett par Pax träningsskor och vinterkängor, samt märkeslösa träningsskor och vinterkängor samt ett Abeko regnställ. Allt naturligtvis inhandlat för halva reapriset och snart i passande storlek för äldsta dottern. Det skrämmande är bara att jag inte hade ett endaste minne av dessa grejer. Jag kände liksom inte ens igen dem då jag såg dem. Jag var på väg att börja kolla efter skor i just dessa storlekar!!!

Hmm, handlar jag för mycket, eller?!

*fniss*
    Grattis...vilket kanon fyndDrömmer.
    Köper en del till kommande bebisen och undrar hur det ska sluta ibland.
  • tjejligan

Vet inte om ngn har tipsat om det ännu...
    ICA Maxi på 421 (GBG) har 75% rabatt på sommarleksaker även en del husgeråd, trädgård m.m.

• HugoochVilma
    papprika skrev 2010-08-16 10:03:06 följande:
    Ngn som kan tipsa om vilka Coop Forum samt ICA Maxi i Stockholmsområdet som har haft bra reor (ex halva-priset-på rea-priset)??  
    Har inte hittat ngn som varit riktigt bra, och verkar vara individuellt butik för butik (ffa ica maxi)....
    Vill jag också veta! Coop Forum/VINSTA har det inte än....
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Scarlett77

Någon som vet om åhlens fortfarande har halva reapriset?

• Mamma till Simon
    Scarlett77 skrev 2010-08-19 10:10:06 följande:
    Någon som vet om åhlens fortfarande har halva reapriset?
    det hade de igår iaf
    Simon-Ludvig-Molly
  • Scarlett77

Tack! Då tar jag en sväng dit, säkert utplockat nu men nått fynd kanske man kan göra :)

• sophiie

Fick just ett mail från Indiska... 20% på halva reapriset.. vet inte om man måste vara medlem för att ta del av erbjudandet eller inte.. Jag raderade mail fort som attans.. Har inte råd med fler klädinköp denna månad.. Flört

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2