• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • star67

i min butik de hade nästan alla storlekar kvar men jag tyckte att köpa overallen iställit.

• ZZ12

Ngn som hört ngt mer från Cubus....?

Vad tycker ni om kvaliteten på deras kläder, har inte handlat där förut.... 

• anette 81
    star67 skrev 2011-01-11 21:52:11 följande:
    när börjar pop på yettreplagg??
    imorgon
  • Du och Jag ver2

oj vad det var utplockat på KappAhl idag! Åkte dit på lunchen å lämnade tillbaka min tröja som råkade bli dublett... Men, vilken tur jag hade - byxan och jackan fanns kvar i sätt storlek! Så det måste ju vara menat att hon skulle ha dem (ja, vi har både och - overall är redan inhandlad förra året )

• star67
    anette 81 skrev 2011-01-11 22:01:42 följande:
    imorgon
    jaså va bra att jag frågade lite svårt att åka imorgon men ska försöka när barnen är på dagis. även om man inte är medlem?? hur mycket brukar de sänka på overaller??
  • charmmiss
    star67 skrev 2011-01-11 23:14:35 följande:
    jaså va bra att jag frågade lite svårt att åka imorgon men ska försöka när barnen är på dagis. även om man inte är medlem?? hur mycket brukar de sänka på overaller??
    30% stod det i mailet, men finns knappt några storlekar kvar
  • Linda T

Men, det måste ju finnas någon som kan citera kappahls sms? Då kan jag ju skicka det till mig själv

• Smilla75
    twinkies skrev 2011-01-12 08:28:25 följande:
    Någon som vet hur POP vinteroverallerna är i storleken?
    stora.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2