• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • laxo

Ingen som hört ngt från Lindex ännu, om de börjat med t2 b1 ??

• star67
    Smilla75 skrev 2011-01-12 08:30:19 följande:
    stora.
    jag gämför en från pop mot lindex o de var lika stora men lindex var lite längre ben.
  • star67

i våra pop var ganska mycket kvar men jag tyckte att de inte var så billiga brukar de sänka till 50%??

• Scarlett77

Lindex har inte börjat än iaf...

• Elin o Simons mamma
    AnkiFalun skrev 2011-01-12 17:36:55 följande:
    visst kunde man handla till halva reapriset på kappahl imorgon med?
    Japp, enligt sms gällde det till coh med 13 jan.
    Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • Wailea

Åh nu hittade jag hit, letade efter en sådan här tråd!

Vilka butiker väntar vi på som brukar ha 1/2 reapriset? Lindex, KappAhl (har väl redan med SMS iofs), Sisters... Vilka fler blir det?

Inte kläder men Toys R Us & BR har ju en rea som motsvarar halva halva på vissa saker. Handlade leksaker för drygt 500kr med ordinarie pris 3000kr så där kan man fynda!  

• agnieta
    Wailea skrev 2011-01-12 22:44:41 följande:
    Åh nu hittade jag hit, letade efter en sådan här tråd!

Vilka butiker väntar vi på som brukar ha 1/2 reapriset? Lindex, KappAhl (har väl redan med SMS iofs), Sisters... Vilka fler blir det?

Inte kläder men Toys R Us & BR har ju en rea som motsvarar halva halva på vissa saker. Handlade leksaker för drygt 500kr med ordinarie pris 3000kr så där kan man fynda!  
    HAR DOM HALVA REA PRISET ?
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2