Januarimammor 2006 del 21
Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!
Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!
Här kommer fortsättningen på vår långkörare... Hoppas ni hänger med hit!!
Välkomna alla gamla bekanta och även nya om det skulle dyka upp nån sån!
Nämen så härligt!
STORT GRATTIS till er båda 

Grattis mamma Sussie. ![]()

Åh underbart!!! Grattis till er båda! Njut!
Men jösses vad mysigt - fina januarisar!! Grattis Soda och mammaS!
Själv vaggar jag runt här och gnäller mest...men hoppas ändå på att klara oss över nyår
Stort grattis ni som fått tillökning igen! 
Så himla kul att läsa hur det går för alla ![]()
Hej vänner.
Länge sen man var här å läste =)
Grattis till era nya bebisar.=)
Här längtar jag så efter ett syskon till jacob,men de lär ju dröja,om de ens blir fler barn.
Har de tungt som vanligt
För 2v sen fick jacob diagnosen asperger,vilket jag mer eller mindre var beredd på.
Han visade tidigt att han inte var som andra barn o på sätt o vis är det skönt o få sina misstankar bekräftade.
Vi ska få börja i en stödgrupp o få utbildning efter nyår.
Antagligen så har jacobs pappa samma,men det är inte utrett.Får se om hans pappa vill göra någon utredning.
Försöker att inte tycka synd om jacob eller mig,men tyvärr så har jag dåligt samvete.
Inte nog med att familjesituationen ser ut som den gör,hans mamma är väldigt mycket för stor,utan han ska få svårigheter att funka med andra människor.
Nu vet jag att allt kommer att bli bättre när vi väl har smällt de å fått verktyg,men oron finns där ju iaf.
Jacob är för snäll med tyvärr.
Han blev retad av en ny dagiskompis nu i höstas,men de kunde han inte tala om fråns efter flera veckor.
Han kom hem flera dagar o var arg o spårade ut totalt.Inget av de jag sa eller gjorde hjälpte.
Efter mycke kämpade kom det fram att de hade börjat en ny pojke på hans avdelning o att pojken kallade jacob för blöja.Detta visste o hade jacobs pappa hört,men inte tagit de så allvarligt.
Efter att jag pratat med dagis,så slutade retandet men jacob pratar fortfarande en massa om de.
Jag ska ev göra min vikt-op i februari så snart kommer jag att kunna ha mer koll på vad som händer när jacob är ute.
Något jag kanske iaf inte behöver oroa mig för,är de teoretiska.Jacob ligger långt före jämnåriga.Han läser,skriver,kan klockan o kan en massa matte.Räknar lite smått gånger.Hans största intresse är siffror o tid,vilket är vanligt vid aspergers.
Eftersom jag är usel på matte,så är de ju bra. =)
Ifall jag inte kikar inte här mer i år så...
GOD JUL O GOTT NYTT ÅR!!!
Kram på er =)

Ja tänk att man snart har en 6-åring hemma. Sjukt!:) fyllde dom inte 1nyss? ;)
Naomi fick galet mycket julklappar. Allt på sin lista+ ännu mer. Sä visst är det lite svårt att veta vad man ska köpa till födelsedagen. Men det blir nog en IPad 2 och lite småsaker.