-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Ekorrfamiljen skrev 2011-03-24 09:59:47 följande:Nawww, stackars kissen!
Vemund hälsar att han är helt oskyldig!
men nu kanske han har vett att hålla sig hemma
-
men ojThulo skrev 2011-03-24 08:36:11 följande:
Jösses vad ni blåste här blev det sån storm så vi höll på att blåsa bort under morgonprommisen
Här skiner solen men blåsten gör att det var inte skönt alls. Men snart har solen smält bort all snö på "vår" väg så ungarna har börjat tjata om att ta fram cyklarna.
Förresten när ena katten kom in i morse som varit borta ett par dar var jag tvungen att kolla in honom ordentligt han såg så sne ut i ansiktet men innan jag fatta att han blivit av med halva örat. Så är det att slåss....
-
Zasata: Jag har länge funderat över hur ditt nick kom till?
-
Det kom jag fram till när jag gick i lågstadietFröken Småland skrev 2011-03-24 10:31:44 följande:Zasata: Jag har länge funderat över hur ditt nick kom till?
za = zazza (jag ville skriva mitt namn med Z då, och zazza kallades jag.)
SA= Sara
TA= Jag hade ett marsvin som hette Tuffis, men TU passade inte lika bra, så blev TA..
Så där vet du det ;) -
Hahaha, det var tillräcklig säkerhet på det så att det kunde funka på en e-legitimationzasata skrev 2011-03-24 10:34:09 följande:Det kom jag fram till när jag gick i lågstadiet
za = zazza (jag ville skriva mitt namn med Z då, och zazza kallades jag.)
SA= Sara
TA= Jag hade ett marsvin som hette Tuffis, men TU passade inte lika bra, så blev TA..
Så där vet du det ;) -
Yes ;)Fröken Småland skrev 2011-03-24 10:38:46 följande:Hahaha, det var tillräcklig säkerhet på det så att det kunde funka på en e-legitimation
-
Äsch då, bara 30 % rätt på min gissning.
-
Ekorrfamiljen skrev 2011-03-24 11:09:59 följande:Äsch då, bara 30 % rätt på min gissning.
Med din teori bord ejag kalla mig "tema". -
och jag Fasoth -Asereht skrev 2011-03-24 11:36:38 följande:Med din teori bord ejag kalla mig "tema".
-
Jag skriver i andra tråden vad mina namn skulle bli